דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. בירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225

בירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
7 פוסטים 4 כותבים 275 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y מנותק
    Y מנותק
    yose
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4

    א אורחלא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • Y yose

      אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4

      א מנותק
      א מנותק
      א.ר.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @yose כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:

      אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4

      מופיע 4g
      אמור להיות לכולם
      מה שמשמעותי זה volte וזה אמור להיות פעיל בהגדרות מופיע במסך
      זה עבד תקופה קצרה והפסיק לעבוד

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א א.ר.

        @yose כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:

        אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4

        מופיע 4g
        אמור להיות לכולם
        מה שמשמעותי זה volte וזה אמור להיות פעיל בהגדרות מופיע במסך
        זה עבד תקופה קצרה והפסיק לעבוד

        Y מנותק
        Y מנותק
        yose
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי yose
        #3

        @א-ר כוונתך שמופיע G4 אחרי שאני משנה או גם לפני? לי זה היה ונשאר האות E ופניתי שוב לסלקום ווידאתי שהפעילו לי את הדור 4

        שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y yose

          @א-ר כוונתך שמופיע G4 אחרי שאני משנה או גם לפני? לי זה היה ונשאר האות E ופניתי שוב לסלקום ווידאתי שהפעילו לי את הדור 4

          שלוםפש מנותק
          שלוםפש מנותק
          שלוםפ
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @yose

          @yose כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:

          אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4

          בהגדרות הפלאפון שלך על דור 4?

          @א-ר כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:

          מה שמשמעותי זה volte וזה אמור להיות פעיל בהגדרות מופיע במסך
          זה עבד תקופה קצרה והפסיק לעבוד

          אני התקשרתי לשירות לקוחות ועכשיו עובד לי דור 4 עם volte חלק.

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שלוםפש שלוםפ

            @yose

            @yose כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:

            אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4

            בהגדרות הפלאפון שלך על דור 4?

            @א-ר כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:

            מה שמשמעותי זה volte וזה אמור להיות פעיל בהגדרות מופיע במסך
            זה עבד תקופה קצרה והפסיק לעבוד

            אני התקשרתי לשירות לקוחות ועכשיו עובד לי דור 4 עם volte חלק.

            Y מנותק
            Y מנותק
            yose
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @שלוםפ וודאי שכן וגם volte פועל ולא השתנה לי כלום

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y yose

              @שלוםפ וודאי שכן וגם volte פועל ולא השתנה לי כלום

              א מנותק
              א מנותק
              א.ר.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @yose כתב בבירור | קליטת דור 4 בנוקיה 225:

              @שלוםפ וודאי שכן וגם volte פועל ולא השתנה לי כלום

              תבדוק במכשיר אחר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y yose

                אני בקשתי מסלקום שיפעילו לי את הדור 4 [שזה לא קיים אוטומטית בכל סים כשר אלא רק אם מבקשים להפעיל] ולפני שהפעלתי היה מופיעה לי G2 G3 ו-E ועדיין מופיע לי אותו דבר ולא ראיתי שיפור בקליטה ורציתי לדעת האם זה אמור להשתנות ל-G4

                אורחלא מנותק
                אורחלא מנותק
                אורחל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @yose זה היה לי גם והחלפתי סים לדור 4 [אצלך הספיק להפעיל מרחוק משום מה] ועדיין בכל מקום שזה ירד לדור 3 זה לא עלה לדור 4 גם כשהיה קליטה לזה. ומצאתי לזה פתרון להיכנס לקישוריות/ סוג רשת/ ולבחור באופציה של דור 2 בלבד או דור 2/3 בלבד, לתת לו כמה שניות לעכל ואח"כ להחזיר למצב 2/3/4/ והוא קולט דור 4
                אמנם הייתי צריך לעשות זאת כל נפילה לדור 3
                באמת זה פתרון זמני וזה לא מסביר את התופעה.
                נ.ב. במקרה שלך יכול להיות שאין באזורך קליטה לדור4.
                עברתי עכשיו להוט מובייל ונפתרו כל הבעיות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר