בקשת מידע | מחשב חסר תכונות: אפליקציות ווינדוס, חנות, Winget
-
@י-פל כתב בבקשת מידע | מחשב חסר תכונות: אפליקציות ווינדוס, חנות, Winget:
אין גם חלונות +V.
לא מכיר קבצי APPX או MSIX.
ווינדוס Education.מה עושים???
אין לי מושג אם זה יפתורלך הבעיה
אבל
אתה יכול לפתוח exe?
אם כן , תשתמש במדריך הבא ותשנה למהדורת פרו או הומ
אח"כ אולי בעיותיך ייפתרו
בהצלחה
https://mitmachim.top/topic/27871/מדריך-שינוי-המהדורה-של-windows -
@י-פל כתב בבקשת מידע | מחשב חסר תכונות: אפליקציות ווינדוס, חנות, Winget:
אין גם חלונות +V.
לא מכיר קבצי APPX או MSIX.
ווינדוס Education.מה עושים???
אין לי מושג אם זה יפתורלך הבעיה
אבל
אתה יכול לפתוח exe?
אם כן , תשתמש במדריך הבא ותשנה למהדורת פרו או הומ
אח"כ אולי בעיותיך ייפתרו
בהצלחה
https://mitmachim.top/topic/27871/מדריך-שינוי-המהדורה-של-windows@הנני-העני
אנסה, תודה! -
@י-פל כתב בבקשת מידע | מחשב חסר תכונות: אפליקציות ווינדוס, חנות, Winget:
החלטתי לא לשנות גרסה, מכמה טעמים.
יש למישהו רעיון?
את מי כדאי לתייג?רעיון נוסף
בהנחה שהמחשב שלך לא מעודכן לגירסא הכי עדכנית - תעדכן אותו גירסא אחת קדימה
באמצעות מסייע העדכון או ווינדוס אפדייט
בד"כ שמתקדמים גירסא זה מתקן אפלי' מערכת פגומות
דהיינו אם אתה ב21H1 ותתקדם ל21H2 זה יכול לתקן בעיות
אני מדבר מנסיון בשטח , לא ראיתי שלזה זה מיועד אבל ככה היה לי בפועל..
בהצלחה. -
@י-פל כתב בבקשת מידע | מחשב חסר תכונות: אפליקציות ווינדוס, חנות, Winget:
החלטתי לא לשנות גרסה, מכמה טעמים.
יש למישהו רעיון?
את מי כדאי לתייג?רעיון נוסף
בהנחה שהמחשב שלך לא מעודכן לגירסא הכי עדכנית - תעדכן אותו גירסא אחת קדימה
באמצעות מסייע העדכון או ווינדוס אפדייט
בד"כ שמתקדמים גירסא זה מתקן אפלי' מערכת פגומות
דהיינו אם אתה ב21H1 ותתקדם ל21H2 זה יכול לתקן בעיות
אני מדבר מנסיון בשטח , לא ראיתי שלזה זה מיועד אבל ככה היה לי בפועל..
בהצלחה.@הנני-העני ניסיתי, תודה.
את אותה תופעה יש גם בשרתי אמזון - ווינדוס סרבר.
האם יכול להיות שיש גרסאות ווינדוס שחסרות את התכונות הללו? GPT טוען בתוקף שלא. -
@הנני-העני ניסיתי, תודה.
את אותה תופעה יש גם בשרתי אמזון - ווינדוס סרבר.
האם יכול להיות שיש גרסאות ווינדוס שחסרות את התכונות הללו? GPT טוען בתוקף שלא. -
@הנני-העני ניסיתי, תודה.
את אותה תופעה יש גם בשרתי אמזון - ווינדוס סרבר.
האם יכול להיות שיש גרסאות ווינדוס שחסרות את התכונות הללו? GPT טוען בתוקף שלא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות