בעיה | העכבר לא עולה אחרי התקנת ווינדוס
-
התקנתי ווינדוס 11 על מחשב נייד מנותק מאינטרנט מקובץ iso מהאתר של מיקרוסופט בהתקנה נקייה.
העכבר לא מופיע הן במהלך ההתקנה והן לאחריה, גם לאחר שניסיתי להתקין את הדרייבר לעכבר מאתר החברה ולהפעיל מחדש זה לא עזר.
מישהו יודע מה אפשר לעשות ? -
התקנתי ווינדוס 11 על מחשב נייד מנותק מאינטרנט מקובץ iso מהאתר של מיקרוסופט בהתקנה נקייה.
העכבר לא מופיע הן במהלך ההתקנה והן לאחריה, גם לאחר שניסיתי להתקין את הדרייבר לעכבר מאתר החברה ולהפעיל מחדש זה לא עזר.
מישהו יודע מה אפשר לעשות ? -
@בנימין-זאב
לחבר לאינטרנט
ולעשות עדכונים@משה-מזרחי תודה הצלחתי.
אשמח לדעת גם אם יש פתרון למחשב שלא יכול להתחבר לאינטרנט -
@משה-מזרחי תודה הצלחתי.
אשמח לדעת גם אם יש פתרון למחשב שלא יכול להתחבר לאינטרנט@בנימין-זאב כתב בבעיה | העכבר לא עולה אחרי התקנת ווינדוס:
@משה-מזרחי תודה הצלחתי.
אשמח לדעת גם אם יש פתרון למחשב שלא יכול להתחבר לאינטרנטמתי למה כמה
אחרי עדכון וינדוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות