עזרה | איפוס נגן איי פלטינום Q4 שנשכחה הסיסמה שלו (תבנית)
-
יש לי נגן איי פלטינום Q4 שנשכחה הסיסמה שלו, סיסמת תבנית, ואני רוצה לאפס אותו, אבל אני לא מצליח להיכנס לריקוברי, האם מישהו מכער את הנגן ויודע כיצד להיכנס?
-
@אביי
לחבר שלי יש אחד כזה, ומישהו שם עליו אפליקציות. אני יכול לתת לך את האימייל של אותו "מישהו" -
@TripleU כתב בעזרה | איפוס נגן איי פלטינום Q4 שנשכחה הסיסמה שלו (תבנית):
@אביי
לחבר שלי יש אחד כזה, ומישהו שם עליו אפליקציות. אני יכול לתת לך את האימייל של אותו "מישהו"לצורך מה? לא הבנתי?!
-
@TripleU א' המכשיר הבעייתי הוא לא שלי אלא של אביי (הוא זה ששאל בתחילת הנושא) ב' בהרבה מהגרסאות יש התקנת אפליקציות ככה שזה לא מחייב שהוא יודע מעבר ללהתקין קובץ APK ג' גם אם לחבר שלך יש ריקוברי בגרסא של אביי אין...
@2580 כתב בעזרה | איפוס נגן איי פלטינום Q4 שנשכחה הסיסמה שלו (תבנית):
@TripleU א' המכשיר הבעייתי הוא לא שלי אלא של אביי (הוא זה ששאל בתחילת הנושא) ב' בהרבה מהגרסאות יש התקנת אפליקציות ככה שזה לא מחייב שהוא יודע מעבר ללהתקין קובץ APK ג' גם אם לחבר שלך יש ריקוברי בגרסא של אביי אין...
למיטב ידיעתי, הוא מבזיק גרסה חדשה על מנת להתקין אפליקציות
-
@2580 כתב בעזרה | איפוס נגן איי פלטינום Q4 שנשכחה הסיסמה שלו (תבנית):
@TripleU א' המכשיר הבעייתי הוא לא שלי אלא של אביי (הוא זה ששאל בתחילת הנושא) ב' בהרבה מהגרסאות יש התקנת אפליקציות ככה שזה לא מחייב שהוא יודע מעבר ללהתקין קובץ APK ג' גם אם לחבר שלך יש ריקוברי בגרסא של אביי אין...
למיטב ידיעתי, הוא מבזיק גרסה חדשה על מנת להתקין אפליקציות
-
@2580 כתב בעזרה | איפוס נגן איי פלטינום Q4 שנשכחה הסיסמה שלו (תבנית):
@TripleU בסדר גם לי יש... (אז כנראה שיש לו גרסא חסומה להתקנות ללא רוט וללא מצב מפתחים...)
נכון. רק להתקנת אפליקציות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות