בעיה | מחשב לא נדלק
-
@דוד-משה-1 מה שהיה שרק התאורה מאחרי המקשים היה עובד, נסיתי להמתין עד שהבטריה יגמר, והים הדלקתי וב"ה עובד.
אתמול לא היתי יכול להקיש שום מקש בגלל שכל מקש היה עושה אותו דבר, מדליק התאורה לכמה שניות ומכבה כרגיל וזהו.
באם יהיה איזה בעיות אני יעדכן.
תודה רבה לכל העזרים! -
י יואל שו סימן נושא זה כשאלה ב
-
@דוד-משה-1 מה שהיה שרק התאורה מאחרי המקשים היה עובד, נסיתי להמתין עד שהבטריה יגמר, והים הדלקתי וב"ה עובד.
אתמול לא היתי יכול להקיש שום מקש בגלל שכל מקש היה עושה אותו דבר, מדליק התאורה לכמה שניות ומכבה כרגיל וזהו.
באם יהיה איזה בעיות אני יעדכן.
תודה רבה לכל העזרים! -
י יואל שו סימן נושא זה כנפתר ב
-
@דוד-משה-1 מה שהיה שרק התאורה מאחרי המקשים היה עובד, נסיתי להמתין עד שהבטריה יגמר, והים הדלקתי וב"ה עובד.
אתמול לא היתי יכול להקיש שום מקש בגלל שכל מקש היה עושה אותו דבר, מדליק התאורה לכמה שניות ומכבה כרגיל וזהו.
באם יהיה איזה בעיות אני יעדכן.
תודה רבה לכל העזרים!@יואל-שו כתב בבעיה | מחשב לא נדלק:
@דוד-משה-1 מה שהיה שרק התאורה מאחרי המקשים היה עובד, נסיתי להמתין עד שהבטריה יגמר, והים הדלקתי וב"ה עובד.
אתמול לא היתי יכול להקיש שום מקש בגלל שכל מקש היה עושה אותו דבר, מדליק התאורה לכמה שניות ומכבה כרגיל וזהו.
באם יהיה איזה בעיות אני יעדכן.
תודה רבה לכל העזרים!על פי האמור נשפמע כמו פריקת מתח
למי שנתקל בבעיה דומה עדיף להוציא את הבטריה ולהחזיר
-
@יואל-שו כתב בבעיה | מחשב לא נדלק:
@דוד-משה-1 מה שהיה שרק התאורה מאחרי המקשים היה עובד, נסיתי להמתין עד שהבטריה יגמר, והים הדלקתי וב"ה עובד.
אתמול לא היתי יכול להקיש שום מקש בגלל שכל מקש היה עושה אותו דבר, מדליק התאורה לכמה שניות ומכבה כרגיל וזהו.
באם יהיה איזה בעיות אני יעדכן.
תודה רבה לכל העזרים!על פי האמור נשפמע כמו פריקת מתח
למי שנתקל בבעיה דומה עדיף להוציא את הבטריה ולהחזיר
@דוד-משה-1 לא הבנתי מה זה
יש לי מחשב משודרג שכבר לא אפשר להוציא הבטריה...
זה הדגם של המכשיר

-
@דוד-משה-1 לא הבנתי מה זה
יש לי מחשב משודרג שכבר לא אפשר להוציא הבטריה...
זה הדגם של המכשיר

-
@דוד-משה-1 או להמתין יום, לדעתי יותר טוב מלסכן שבירת המחשב גם מצד ספק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות