דחוף להערב - צרבתי גרסה כשרה ל C2
-
-
-
-
@nrs זה גם יעזור לך רק לצריבת קושחה דרך ה-USB אבל דרך ה-FBUS יוכלו עדיין לצרוב... (לא שיש לכל אחד כאן כזה חיבור.. אבל עדיין..)
@אלישי אמר בדחוף להערב - צרבתי גרסה כשרה ל C2:
@nrs זה גם יעזור לך רק לצריבת קושחה דרך ה-USB אבל דרך ה-FBUS יוכלו עדיין לצרוב... (לא שיש לכל אחד כאן כזה חיבור.. אבל עדיין..)
ועם כזה חיבור אפשר לצרוב רגיל עם BEST כמו שכולם צורבים או שזה כבר עם התוכנה של יצרני הקופסא?
-
@אלישי אמר בדחוף להערב - צרבתי גרסה כשרה ל C2:
@nrs זה גם יעזור לך רק לצריבת קושחה דרך ה-USB אבל דרך ה-FBUS יוכלו עדיין לצרוב... (לא שיש לכל אחד כאן כזה חיבור.. אבל עדיין..)
ועם כזה חיבור אפשר לצרוב רגיל עם BEST כמו שכולם צורבים או שזה כבר עם התוכנה של יצרני הקופסא?
-
רגע, לפני שאתם קונים...
זה נכון שיש פלאפונים כשרים שהרסו להם גם את החיבור הזה של הנקודות, או שבוועדת ה"רבנים" זה לא קיים? -
@אלישי אם הבנתי אותך נכון, אז לכאו' זה לא כ"כ יעזור לכל המתעניינים כאן לקנות את המכשיר המדובר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
