דחוף להערב - צרבתי גרסה כשרה ל C2
-
@שמואל אמר בדחוף להערב - צרבתי גרסה כשרה ל C2:
@nrs תעשה את זה בזהירות....
מלחם אויר?
האם א"א פשוט לחתוך את הרגלים שלו שמחברים אותו ללוח?@nrs אמר בדחוף להערב - צרבתי גרסה כשרה ל C2:
האם א"א פשוט לחתוך את הרגלים שלו שמחברים אותו ללוח?
זה לא ממש פשוט, צריך לעשות בזהירות.
באמת הכי טוב לעשות את זה עם בלאוור . -
@nrs זה גם יעזור לך רק לצריבת קושחה דרך ה-USB אבל דרך ה-FBUS יוכלו עדיין לצרוב... (לא שיש לכל אחד כאן כזה חיבור.. אבל עדיין..)
-
@nrs זה גם יעזור לך רק לצריבת קושחה דרך ה-USB אבל דרך ה-FBUS יוכלו עדיין לצרוב... (לא שיש לכל אחד כאן כזה חיבור.. אבל עדיין..)
@אלישי אמר בדחוף להערב - צרבתי גרסה כשרה ל C2:
@nrs זה גם יעזור לך רק לצריבת קושחה דרך ה-USB אבל דרך ה-FBUS יוכלו עדיין לצרוב... (לא שיש לכל אחד כאן כזה חיבור.. אבל עדיין..)
מה זה אומר?
-
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

