בעיה | הסים בטלפון לא עובד לי
-
שלום קניתי לבן שלי היום טלפון כשר מסוג BRS 3מחנות בבני ברק ואני לא גר שם ובחנות ביקשתי ממנו שיעביר לי את הסים לטלפון שקניתי לו ועכשיו הוא נגע במשהו שנקרא קוד פין ועשה קוד 1234 ועכשיו הסים לא עובד והטלפון כותב לי שהסים לא כשר מה אפשר לעשות
-
שלום קניתי לבן שלי היום טלפון כשר מסוג BRS 3מחנות בבני ברק ואני לא גר שם ובחנות ביקשתי ממנו שיעביר לי את הסים לטלפון שקניתי לו ועכשיו הוא נגע במשהו שנקרא קוד פין ועשה קוד 1234 ועכשיו הסים לא עובד והטלפון כותב לי שהסים לא כשר מה אפשר לעשות
@ניתאי-בן-שושן כתב בבעיה | הסים בטלפון לא עובד לי:
שלום קניתי לבן שלי היום טלפון כשר מסוג BRS 3מחנות בבני ברק ואני לא גר שם ובחנות ביקשתי ממנו שיעביר לי את הסים לטלפון שקניתי לו ועכשיו הוא נגע במשהו שנקרא קוד פין ועשה קוד 1234 ועכשיו הסים לא עובד והטלפון כותב לי שהסים לא כשר מה אפשר לעשות
אם זו נעילת PIN: טלפון אחד לחברת הסלולאר, והבעיה מאחוריך.
-
כנראה שכן לפי דעתי אבל למה הוא כותב לי שזה סים לא כשר
-
אפשר אולי לעשות את זה דרך האתר שלהם (אני בחברת רמי לוי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות