באג | בעייה בהתקנת אופיס 365
-
אני מנסה להתקין את אופיס ומופיעה לי השגיאה הבאה

@יוסי-מחשבים
יש לי רשיון הוראה -
אני מנסה להתקין את אופיס ומופיעה לי השגיאה הבאה

@יוסי-מחשבים
יש לי רשיון הוראה@AVIVI
איך אתה מנסה להתקין? -
@AVIVI
איך אתה מנסה להתקין?@יוסי-מחשבים דרך הקובץ של משרד החינוך
ומופיעה לי השגיאה הבאה

ודרך הסקרפיט שהבאת מופיעה השגיאה הבאה

הסרתי את האופיס הקודם דרך ריבו ודרך הכלי שהבאת ודרך הכלי של מייקרוסופט -
@יוסי-מחשבים דרך הקובץ של משרד החינוך
ומופיעה לי השגיאה הבאה

ודרך הסקרפיט שהבאת מופיעה השגיאה הבאה

הסרתי את האופיס הקודם דרך ריבו ודרך הכלי שהבאת ודרך הכלי של מייקרוסופט@AVIVI זה נראה חסימה, איזה סינון יש לך?
-
@AVIVI זה נראה חסימה, איזה סינון יש לך?
@יוסי-מחשבים נתיב
-
איך ניסית להתקין?
אם אונליין נסה להוריד את הקובץ ולהתקין אופליין
https://officecdn.microsoft.com/db/492350F6-3A01-4F97-B9C0-C7C6DDF67D60/media/he-IL/O365ProPlusRetail.img
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות