בקשה | הרצת תוכנה בפייתון
-
-
@תותחוביץ כתב בבקשה | הרצת תוכנה בפייתון:
טוען את כל התמונות
image1 = pygame.image.load("image1.png")
image2 = pygame.image.load("image2.png")
image3 = pygame.image.load("image3.png")
image4 = pygame.image.load("image4.png")
image5 = pygame.image.load("image5.png")
image6 = pygame.image.load("image6.png")
image7 = pygame.image.load("image7.png")
image8 = pygame.image.load("image8.png")
image9 = pygame.image.load("image9.png")איך בדיוק זה אמור למצוא במחשב של מר @יוסף-אלחנן את התמונות האלו?
-
@יוסף-אלחנן
זה שאני אשים אח"כ תמונות באותו תיקייה זה לא יספיק?
כי עדיין אין לי את התמונות מוכנות רציתי להריץ תוכנה לבדוק שבאמת היא עובדת ע"י תמונות הקראיות ואח"כ לעבוד על לעצב את התמונות -
@יוסף-אלחנן
אני יוכל לשלוח לו את כל התיקייה עם התוכנה ועם התמונות, לא? -
@יוסף-אלחנן
אז זה מעולה, זה מספיק לי. -
@יוסף-אלחנן
שלחתי לך מייל -
בדיקה אם זה עובד....
import pygame import sys import time # אתחול pygame pygame.init() # הגדרת גודל המסך screen_width, screen_height = 800, 600 screen = pygame.display.set_mode((screen_width, screen_height)) # טוען את כל התמונות image1 = pygame.image.load("image1.png") image2 = pygame.image.load("image2.png") image3 = pygame.image.load("image3.png") image4 = pygame.image.load("image4.png") image5 = pygame.image.load("image5.png") image6 = pygame.image.load("image6.png") image7 = pygame.image.load("image7.png") image8 = pygame.image.load("image8.png") image9 = pygame.image.load("image9.png") # פונקציה להצגת תמונה על המסך def display_image(image): screen.blit(image, (0, 0)) pygame.display.update() # הצגת תמונה 8 בהתחלת המשחק display_image(image8) pygame.time.delay(3000) # ממתין 3 שניות # משתני משחק scroll_position = 0 scroll_speed = 0 running = True paused = False image_toggle = True # משתנה להחלפה בין תמונה 1 ו-9 toggle_timer = 0 # טיימר להחלפה בין תמונות 1 ו-9 # לולאת המשחק הראשית while running: for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: running = False if event.type == pygame.KEYDOWN: if event.key == pygame.K_0: running = False if event.key == pygame.K_RIGHT: scroll_speed = 0.25 paused = False if event.key == pygame.K_SPACE and not paused: scroll_speed *= 2 if event.key == pygame.K_7 and paused and scroll_position >= 0.2: paused = False if event.key == pygame.K_2 and paused and scroll_position >= 0.4: paused = False if event.key == pygame.K_4 and paused and scroll_position >= 0.6: paused = False # פתיחת תמונה 9 במידה ונלחץ מקש אחר if paused and event.key not in [pygame.K_7, pygame.K_2, pygame.K_4, pygame.K_0]: display_image(image9) pygame.time.delay(2000) paused = True if not paused: # מחשב את המיקום החדש בתמונה 2 scroll_position += scroll_speed / 100 if scroll_position >= 1.0: display_image(image7) pygame.time.delay(5000) running = False elif scroll_position >= 0.8: display_image(image6) paused = True elif scroll_position >= 0.6: display_image(image5) paused = True elif scroll_position >= 0.4: display_image(image4) paused = True elif scroll_position >= 0.2: display_image(image3) paused = True # החלפה בין תמונה 1 ו-9 בקצב של 3 פעמים בשנייה if pygame.time.get_ticks() - toggle_timer >= 333: # 3 פעמים בשנייה toggle_timer = pygame.time.get_ticks() image_toggle = not image_toggle # מציג את תמונה 2 ומרכז את תמונה 1 או 9 screen.fill((0, 0, 0)) image2_cropped = pygame.Surface((screen_height, screen_height)) image2_cropped.blit(image2, (0, 0), (scroll_position * image2.get_width(), 0, screen_height, screen_height)) screen.blit(image2_cropped, (0, 0)) current_image = image1 if image_toggle else image9 screen.blit(current_image, ((screen_width - current_image.get_width()) // 2, (screen_height - current_image.get_height()) // 2)) pygame.display.update() # הקפאת התמונה כשאין לחיצה על מקשים else: pygame.time.wait(100) # יציאה מהמשחק pygame.quit() sys.exit()
-
@תותחוביץ טוב, היות ואין לי את התמונות, אז שיניתי קצת את הקוד, והגדרתי שכהתוכנה נפתחת היא שואלת מאיפה לקחת את התמונות לתצוגה...
כדי לך לעבור קצת על הקוד, זה נתקע מאוד מהר...
אבל זה עבודה נפלאה ורעיון חמוד!
זה הקוד שערכתי טיפונת...
pictures.py