הצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!
-
@מומי11 כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
@אביעד אני גם אשמח
זה גם ממש מתאים עכשיו לחופש עם כל היציאות עם הילדים לכל הפארקיםיש כבר
@דוד-משה-1 יש מה?
-
@דוד-משה-1 יש מה?
-
@דוד-משה-1 כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
מדריך
האם משהו הקדימני ואנוכי לא ידעתי??
יאלפני בינה.. -
@דוד-משה-1 כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
מדריך
האם משהו הקדימני ואנוכי לא ידעתי??
יאלפני בינה..@אביעד כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
@דוד-משה-1 כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
מדריך
האם משהו הקדימני ואנוכי לא ידעתי??
יאלפני בינה.. -
@דוד-משה-1 כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
מדריך
האם משהו הקדימני ואנוכי לא ידעתי??
יאלפני בינה.. -
@אביעד כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
@דוד-משה-1 כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
מדריך
האם משהו הקדימני ואנוכי לא ידעתי??
יאלפני בינה..@דוד-משה-1 כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
@אביעד כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
@דוד-משה-1 כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
מדריך
האם משהו הקדימני ואנוכי לא ידעתי??
יאלפני בינה..אה, נבהלתי לרגע שמה אני עובד לחינם

זה רק ההתחלה אני מתכנן להמשיך עוד ועוד.. -
@דוד-משה-1 כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
@אביעד כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
@דוד-משה-1 כתב בהצעת ייעול| מעוניינים בקורס צילום (מקצועי) כנסו לכאן!:
מדריך
האם משהו הקדימני ואנוכי לא ידעתי??
יאלפני בינה..אה, נבהלתי לרגע שמה אני עובד לחינם

זה רק ההתחלה אני מתכנן להמשיך עוד ועוד.. -
@חטח נכון
אני מתחיל מההתחלה..אל תדאג יש לי עוד כמה דברים בודדים עד שאני יגיע לסגר צמצם ISO WB מסננים מצבי צילום וכו וכו וכו..
-
א אביעד התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות