בקשת מידע | איך צורבים גירסה לנגן M200
-
@0313 מה לא ברור, אין לו קבצים!

זה דבר ראשון, דבר שני מהתכתובת שלך נראה שאתה מחבר את הנגן כשהוא פועל (הפעלתי ניפוי באגים הנגן מזוהה כ M200) -תחבר את הנגן כבוי אם לא עשית את זה עד עכשיו.
תנסה את מה שאני הצעתי לך כבר בהתחלה - לשנות את הסיומות ל img (לא לכולם אבל לפחות ל בוט, סיסטם, ריקברי)
ואם עדיין התוכנה לא מזהה (כי למשל כתוב bootimg ולא boot) תנסה לבחור ידנית את הקבצים
ואם עדיין אתה מסתבך - תוריד את מריקול בוקס ותצרוב משם -
@0313 מה לא ברור, אין לו קבצים!

זה דבר ראשון, דבר שני מהתכתובת שלך נראה שאתה מחבר את הנגן כשהוא פועל (הפעלתי ניפוי באגים הנגן מזוהה כ M200) -תחבר את הנגן כבוי אם לא עשית את זה עד עכשיו.
תנסה את מה שאני הצעתי לך כבר בהתחלה - לשנות את הסיומות ל img (לא לכולם אבל לפחות ל בוט, סיסטם, ריקברי)
ואם עדיין התוכנה לא מזהה (כי למשל כתוב bootimg ולא boot) תנסה לבחור ידנית את הקבצים
ואם עדיין אתה מסתבך - תוריד את מריקול בוקס ותצרוב משם -
@פיני10 יש לך לינק לזה?
@יוסף-אלחנן יש טון קישורים באינטרנט
https://iaasteam.com/miracle-box-crack-2022-v3-37/
https://miracle-box-crack.updatestar.com/ -
@יוסף-אלחנן יש טון קישורים באינטרנט
https://iaasteam.com/miracle-box-crack-2022-v3-37/
https://miracle-box-crack.updatestar.com/ -
@פיני10 לא התכוונתי בשבילי, אלא בשביל להוריד לך...
אמרת שאתה לא מצליח עם נטפרי...
@יוסף-אלחנן זה קישורים וזה חסום בנטפרי
-
@יוסף-אלחנן זה קישורים וזה חסום בנטפרי
-
@פיני10 איזה מהם אתה צריך?
תבחר אחד...
@יוסף-אלחנן אני קצת באיחור אבל מקווה שרלוונטי
https://iaasteam.com/miracle-box-crack-2022-v3-37/
תודה מראש! -
@יוסף-אלחנן אני קצת באיחור אבל מקווה שרלוונטי
https://iaasteam.com/miracle-box-crack-2022-v3-37/
תודה מראש! -
@פיני10 אף פעם לא מאוחר!
אני אנסה בבית, תודה
@יוסף-אלחנן תודה ענקית!
-
@יוסף-אלחנן אני קצת באיחור אבל מקווה שרלוונטי
https://iaasteam.com/miracle-box-crack-2022-v3-37/
תודה מראש! -
@יוסף-אלחנן אני קצת באיחור אבל מקווה שרלוונטי
https://iaasteam.com/miracle-box-crack-2022-v3-37/
תודה מראש! -
@יוסף-אלחנן אני קצת באיחור אבל מקווה שרלוונטי
https://iaasteam.com/miracle-box-crack-2022-v3-37/
תודה מראש! -
@יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | איך צורבים גירסה לנגן M200:
@פיני10 את זה?
Shift - Manuals_rishf.exe
זה שם התוכנה שאתה צריך?
לא
-
@יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | איך צורבים גירסה לנגן M200:
@פיני10 את זה?
Shift - Manuals_rishf.exe
זה שם התוכנה שאתה צריך?
לא
-
@פיני10 אז תגיד לי איך קוראים לתוכנה הזו..
@יוסף-אלחנן mircle box
(איזה כיף לגלות שלא רק אני ער בשעה כזאת...
) -
@2580 כתב בבקשת מידע | איך צורבים גירסה לנגן M200:
@פיני10 אין טעם לצרוב גירסא לM200 במירקל ולא בSP פלאש...
שום דריבר לא קולט לי אותו לא כולם ביחד לא כל אחד בנפרד... (אני אוחז בשאיבה. זה נפק"מ?)
-
@פיני10 אני שאבתי בעצמי M200 בSP (תשאב ע"י שתיצור סקאטר בעצמך... זה הכי יעיל...) לגבי דרייברים השתמשתי באלו מהפוסט של משה144
-
@יוסף-אלחנן mircle box
(איזה כיף לגלות שלא רק אני ער בשעה כזאת...
)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

