בקשת מידע | איך צורבים גירסה לנגן M200
-
-
@0313 כתב בבקשת מידע | איך צורבים גירסה לנגן M200:
@הסקרן ארכיון RAR

sp flash tool להכניס את הסקאטר ללחוץ על ההורדה ואז לחבר את הנגן.
תוריד את זה https://mitmachim.top/topic/26342/דרייברים-ל-mtk-כל-הסוגים-להורדה את השלישי מביניהםץ -
@0313 כתב בבקשת מידע | איך צורבים גירסה לנגן M200:
@הסקרן ארכיון RAR

sp flash tool להכניס את הסקאטר ללחוץ על ההורדה ואז לחבר את הנגן.
תוריד את זה https://mitmachim.top/topic/26342/דרייברים-ל-mtk-כל-הסוגים-להורדה את השלישי מביניהםץ -
@0313 כתב בבקשת מידע | איך צורבים גירסה לנגן M200:
@למה-באתי מה עכשיו?

הסקאטר באותה תקייה של הקבצים?
-
@0313 תנסה תוכנה יותר ישנה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1724160960074-תוכנת-צריבה.rar
@אלוף-תימן בודק ...
תודה בנתיים -
@0313 תנסה תוכנה יותר ישנה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1724160960074-תוכנת-צריבה.rar
@אלוף-תימן הוא ככותב את זה:

-
@אלוף-תימן הוא ככותב את זה:

-
@אלוף-תימן למה אתה צריך לצרוב גירסא ?
-
@אלוף-תימן למה אתה צריך לצרוב גירסא ?
@אלוף-תימן כי הנגן נתקע על לוגו ול פותח ת נדרואיד
-
@אלוף-תימן כי הנגן נתקע על לוגו ול פותח ת נדרואיד
-
@אלוף-תימן חבר הביא לי
אבל נראה לי שכן כי כשהתקנתי דרך ההגדרות בנגן אחר שכן עובד זה עשה עידכון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


