דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בעיה | הסרת אפליקציה

בעיה | הסרת אפליקציה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - אנדרואיד
5 פוסטים 2 כותבים 135 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לאציל מנותק
    לאציל מנותק
    לאצי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני רוצה להסיר את ההתקנה של סל מיחזור חיצוני שהתקנתי, אבל הוא כותב לי שזו אפליקצית מערכת ואי אפשר להסיר אותה. מה עושים?

    האתר שלי - תוספיקס

    דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • לאציל מנותק
      לאציל מנותק
      לאצי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      טוב, אז לכל המתעניינים והדואגים לשלום ההסרה שלי... וסתם כך לתועלת הציבור,
      בסוף נפל לי רעיון להחליף את אפליקציית דף הבית הנוכחית (אפקס לאנצ'ר) בחזרה לדף הבית המקורי של המכשיר, ובס''ד הוא נתן לי להסיר את ההתקנה.

      האתר שלי - תוספיקס

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לאציל לאצי

        אני רוצה להסיר את ההתקנה של סל מיחזור חיצוני שהתקנתי, אבל הוא כותב לי שזו אפליקצית מערכת ואי אפשר להסיר אותה. מה עושים?

        דוד חזןד מנותק
        דוד חזןד מנותק
        דוד חזן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @לאצי כתב בבעיה | הסרת אפליקציה:

        אני רוצה להסיר את ההתקנה של סל מיחזור חיצוני שהתקנתי, אבל הוא כותב לי שזו אפליקצית מערכת ואי אפשר להסיר אותה. מה עושים?

        אם אתה בטוח שהסרה של האפליקציה הזו לא תגרום לתקלות במכשיר או למצב שהמכשיר לא ידלק אז תוכל לפעול ע"פ המדריך הזה.

        לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דוד חזןד דוד חזן

          @לאצי כתב בבעיה | הסרת אפליקציה:

          אני רוצה להסיר את ההתקנה של סל מיחזור חיצוני שהתקנתי, אבל הוא כותב לי שזו אפליקצית מערכת ואי אפשר להסיר אותה. מה עושים?

          אם אתה בטוח שהסרה של האפליקציה הזו לא תגרום לתקלות במכשיר או למצב שהמכשיר לא ידלק אז תוכל לפעול ע"פ המדריך הזה.

          לאציל מנותק
          לאציל מנותק
          לאצי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @דוד-חזן המדריך ההוא מתייחס לאפליקציות מערכת. אני מדבר על אפליקציה שאני עצמי התקנתי, וכעת הוא כותב שזו אפליקציית מערכת (מתי זה נהיה??) ולא ניתן להסירה. השאלה שלי היא איך זה קרה ומה הפתרון לזה.

          האתר שלי - תוספיקס

          דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • לאציל לאצי

            @דוד-חזן המדריך ההוא מתייחס לאפליקציות מערכת. אני מדבר על אפליקציה שאני עצמי התקנתי, וכעת הוא כותב שזו אפליקציית מערכת (מתי זה נהיה??) ולא ניתן להסירה. השאלה שלי היא איך זה קרה ומה הפתרון לזה.

            דוד חזןד מנותק
            דוד חזןד מנותק
            דוד חזן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @לאצי כתב בבעיה | הסרת אפליקציה:

            @דוד-חזן המדריך ההוא מתייחס לאפליקציות מערכת. אני מדבר על אפליקציה שאני עצמי התקנתי, וכעת הוא כותב שזו אפליקציית מערכת (מתי זה נהיה??) ולא ניתן להסירה. השאלה שלי היא איך זה קרה ומה הפתרון לזה.

            אם בא מלאך והפך את זה לאפליקציית מערכת אז המדריך שהבאתי רלוונטי.
            אם יש רוט אז תוכל להסיר ידנית.
            ממליץ להתקין MT Manager ולעקוב אחרי הנתיב שבה האפליקציה מותקנת.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לאציל מנותק
              לאציל מנותק
              לאצי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              טוב, אז לכל המתעניינים והדואגים לשלום ההסרה שלי... וסתם כך לתועלת הציבור,
              בסוף נפל לי רעיון להחליף את אפליקציית דף הבית הנוכחית (אפקס לאנצ'ר) בחזרה לדף הבית המקורי של המכשיר, ובס''ד הוא נתן לי להסיר את ההתקנה.

              האתר שלי - תוספיקס

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לאציל לאצי סימן נושא זה כשאלה ב
              • לאציל לאצי סימן נושא זה כנפתר ב

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר