בעיה | נעלם לי ההדיסק מקומי D
-
-
-
@שילה-כהן
זה בהחלט מוזר
דעתי נוטה לומר שמדובר בניתוק פיזי
מה שצריך זה פשוט לפתוח את המחשב ולראות האם מדובר בבעיה הזו
במחשב נייח זה ממש קל
אבל במחשב נייד זה מתחלק יש כאלה שזה קל ויש כאלה שזה יותר קשוח. -
@2580 כתב בבעיה | נעלם לי ההדיסק מקומי D:
@שילה-כהן תנסה להכנס לאתר החברה של המחשב ולהוריד את הדרייברים המתאימים לפי הדגם של המחשב
איך בודקים מה הדגם של המחשב
-
@2580 כתב בבעיה | נעלם לי ההדיסק מקומי D:
@שילה-כהן הגדרות / מערכת / מידע מערכת
מזהה מכשיר
מזהה מוצר
גירסת BUILD -
@שילה-כהן מכשיר (אני מניח שאתה בווינדוס 10 אז הסדרה והדגם כתוב בהתחלה למעלה בגדול יותר)
דרך אגב איזה חברה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




