בעיה | נוקיה 3210 שנפל למים, יובש בחום והתכווץ המסך
-
יש לי נוקיה 3210 (החדש) שנפל למים ויבשתי אותו מול מפזר חום והמסך (פלסטיק) התכווץ מהחום,
פתחתי אותו ועדיין נשארו מים ולא מתייבש כיוון שאין גישה אליהם (לפחות בפתיחה חלקית כמו שעשיתי)
ביררתי, ואין לו פאנל להחלפה גם לא באלי אקספרס
יש למישהו רעיון, א: איך לייבש את המים, ב: מה לעשות עם הזכוכית
תודה רבה מראש -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@יוני-נהוראי כתב בבעיה | נוקיה 3210 שנפל למים, יובש בחום והתכווץ המסך:
מקפיץ
@שמואל כתב בחוקי פורום מתמחים טופ - חובה לקרוא:
הקפצת נושא לצורך תזכור - אסורה. אפילו במידה ושאלתם שאלה דחופה, כתיבת כל 5 דקות "דחוףףף" או "בבקשה", וכן תיוג משתמשים בנושא, זו פעולה חמורה, כן תוכלו להזכיר פעם בשבוע במידה ולא נעניתם,
שעה???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות