להורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם
-
@גרפיקאית-מתקדמת-0 קודם מתקינים ואח"כ פורצים
-
@גרפיקאית-מתקדמת-0 קודם מתקינים ואח"כ פורצים
@דוד-משה-1 @מיגו-להוציא קניתי מחשב שיש בו ווינדוס 11 אבל וורד והכל לא עובד אז איך פורצים??
-
@דוד-משה-1 @מיגו-להוציא קניתי מחשב שיש בו ווינדוס 11 אבל וורד והכל לא עובד אז איך פורצים??
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
@דוד-משה-1 @מיגו-להוציא קניתי מחשב שיש בו ווינדוס 11 אבל וורד והכל לא עובד אז איך פורצים??
יש תוכנה לפריצה של הוורד
זה לא קשור לווינדוס עצמו -
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
@דוד-משה-1 @מיגו-להוציא קניתי מחשב שיש בו ווינדוס 11 אבל וורד והכל לא עובד אז איך פורצים??
יש תוכנה לפריצה של הוורד
זה לא קשור לווינדוס עצמו@מיגו-להוציא זה נקרא אופיס?? ואז כל התוכנות שלו יפרצו?
-
@מיגו-להוציא זה נקרא אופיס?? ואז כל התוכנות שלו יפרצו?
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
@מיגו-להוציא זה נקרא אופיס?? ואז כל התוכנות שלו יפרצו?
כן
-
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
@מיגו-להוציא זה נקרא אופיס?? ואז כל התוכנות שלו יפרצו?
כן
@מיגו-להוציא תודה אבל אתה יודע להגיד בדיוק על מה אני צריכה ללחוץ?
-
@מיגו-להוציא תודה אבל אתה יודע להגיד בדיוק על מה אני צריכה ללחוץ?
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
@מיגו-להוציא תודה אבל אתה יודע להגיד בדיוק על מה אני צריכה ללחוץ?
יש שם מדריך לפרטי פרטים,
איפה הבעייה? -
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
@מיגו-להוציא תודה אבל אתה יודע להגיד בדיוק על מה אני צריכה ללחוץ?
יש שם מדריך לפרטי פרטים,
איפה הבעייה?@מיגו-להוציא אני לא בדיוק מבינה בזה.....
-
ג גרפיקאית מתקדמת 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
@מיגו-להוציא אני לא בדיוק מבינה בזה.....
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
@מיגו-להוציא אני לא בדיוק מבינה בזה.....
לחפש בחיפוש של המחשב : PowerShell
לעשות פתח כמנהל
להדביק שם את זה:irm https://get.activated.win | iexוללחוץ אנטר.
אחרי שנפתח הקובץ השחור כמו שיש במדריך שהבאתי, לוחצים על 2. -
אני ממש אשמח שתובילו אותי ישירות לקישור שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ
-
אני ממש אשמח שתובילו אותי ישירות לקישור שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
אני ממש אשמח שתובילו אותי ישירות לקישור שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ
לא יודע אם קיים כזה
-
אני ממש אשמח שתובילו אותי ישירות לקישור שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ
אני מבין שכוונה שיש לך כבר אופיס ואת רוצה רק לפרוץ. נכון? (ולא להתקין מחדש)
הנה קישור להוריד לפתוח וללחוץ 1 או 2 -
@גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
שאני רק לוחצת ויורד לי אופיס פרוץ
אני מבין שכוונה שיש לך כבר אופיס ואת רוצה רק לפרוץ. נכון? (ולא להתקין מחדש)
הנה קישור להוריד לפתוח וללחוץ 1 או 2@דאבל תודה רבה!! ועל מה ללחוץ בפנים?
-
@דאבל תודה רבה!! ועל מה ללחוץ בפנים?
@דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
פתוח וללחוץ 1 או 2
שתיהם עובדים ההבדל הוא בזמן לא זוכר בדיוק כרגע, פשוט תנסי את אחת האפשרויות מקסימום עוד כמה חודשים תעשי את זה שוב
-
@דאבל כתב בלהורדה | קישור להורדת ווינדוס 11 חינם:
פתוח וללחוץ 1 או 2
שתיהם עובדים ההבדל הוא בזמן לא זוכר בדיוק כרגע, פשוט תנסי את אחת האפשרויות מקסימום עוד כמה חודשים תעשי את זה שוב
@דאבל התכוונתי בכל העמוד שפתח לי איפה ללחוץ?

-
לחצתי על זה זה טוב???? מוריד לי וכתוב 7 שעות!!

-
@דאבל התכוונתי בכל העמוד שפתח לי איפה ללחוץ?

@גרפיקאית-מתקדמת-0 לא עולה לי התמונה השניה בנטפרי אבל הקישור ששלחתי הוא מודגש לטקסט בדיוק איפה שצריך ללחוץ וזה לא כבד בכלל
עריכה: לא זה! זה התקנה אופליין של אופיס -
@גרפיקאית-מתקדמת-0 לא עולה לי התמונה השניה בנטפרי אבל הקישור ששלחתי הוא מודגש לטקסט בדיוק איפה שצריך ללחוץ וזה לא כבד בכלל
עריכה: לא זה! זה התקנה אופליין של אופיס@דאבל וואי אני לא מוצאת בפנים את הקישור תוכל אותו ספציפית להעתיק לכאן?
-
@דאבל וואי אני לא מוצאת בפנים את הקישור תוכל אותו ספציפית להעתיק לכאן?
-
@דאבל ירד תוך שנייה קובץ לחילוץ זה טוב? איך להתקדם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות