בירור | מי יכול לעזור לי עם אייפון 13????
-
קניתי אייפון 13 ואני נכנסתי לאפסטור, אבל הורדה של האפליקציות לא מתחילה, מה עושים?
מי יכול בפרטי?? -
קניתי אייפון 13 ואני נכנסתי לאפסטור, אבל הורדה של האפליקציות לא מתחילה, מה עושים?
מי יכול בפרטי?? -
קניתי אייפון 13 ואני נכנסתי לאפסטור, אבל הורדה של האפליקציות לא מתחילה, מה עושים?
מי יכול בפרטי??@שמעון-חבצלת
רק זורק ניחוש, אתה מחובר לרשת עם סינון? -
קניתי אייפון 13 ואני נכנסתי לאפסטור, אבל הורדה של האפליקציות לא מתחילה, מה עושים?
מי יכול בפרטי??@שמעון-חבצלת
גם זורק ניחוש יש מצב תבדוק בהגדרות של בקרת הורים יש אופציה לחסום את רכישות אולי זה שם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות