באג | חיבור אוזניות לפאלפון C2
-
@אבאלה לא נראה לי שזה קשור...
שני פסים שחורים הם לשיחות בלבד ושלושה פסים הם לשיחות ולמדיה...
@יוסף-אלחנן הוא צודק.
מנסיון של 10 שנים בC2
2 שחורים זה אומר שיש רק שמע בלי מיקרופון.
ואם יש שחורים זה גם מיקרופון וזה מה שדופק -
@יוסף-אלחנן הוא צודק.
מנסיון של 10 שנים בC2
2 שחורים זה אומר שיש רק שמע בלי מיקרופון.
ואם יש שחורים זה גם מיקרופון וזה מה שדופק -
@cool כאילו כשיש שני פסים ומקרופון?
@יוסף-אלחנן לא, כשיש מיקרופון יהיו 3 פסים
-
@יוסף-אלחנן לא, כשיש מיקרופון יהיו 3 פסים
@cool אוקיי, כבר התבלבלתי...
@רררר כתב בבאג | חיבור אוזניות לפאלפון C2:
על איזה פסים אתם מדברים
האלו

בתמונה זה פסים לבנים, אבל בדרך כלל אלו פסים שחורים...
-
@cool אוקיי, כבר התבלבלתי...
@רררר כתב בבאג | חיבור אוזניות לפאלפון C2:
על איזה פסים אתם מדברים
האלו

בתמונה זה פסים לבנים, אבל בדרך כלל אלו פסים שחורים...
@יוסף-אלחנן כל אוזניה שיש בחיבור שלה למכשיר 2 פסים שחורים, זה סימן שאין לה מיקרופון, והיא תעבוד חופשי בC2.
אם יש 3 פסים, זה אומר שיש מיקרופון, ולא יעבוד בC2 אא"כ זה אוזניות של נוקיה שמתאימות לזה (גם לא כולם) -
@cool אוקיי, כבר התבלבלתי...
@רררר כתב בבאג | חיבור אוזניות לפאלפון C2:
על איזה פסים אתם מדברים
האלו

בתמונה זה פסים לבנים, אבל בדרך כלל אלו פסים שחורים...
@יוסף-אלחנן אז גם אני התבלבלתי כבר, לקנות 3 פסים או 2?
-
@יוסף-אלחנן אז גם אני התבלבלתי כבר, לקנות 3 פסים או 2?
-
@יוסף-אלחנן כל אוזניה שיש בחיבור שלה למכשיר 2 פסים שחורים, זה סימן שאין לה מיקרופון, והיא תעבוד חופשי בC2.
אם יש 3 פסים, זה אומר שיש מיקרופון, ולא יעבוד בC2 אא"כ זה אוזניות של נוקיה שמתאימות לזה (גם לא כולם) -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות