עזרה | דורש סיסמא לשחזור אנשי קשר מכרטיס sd
-
אני מנסה לשחזר אנשי קשר בנוקיה 235 החדש מכרטיס sd והוא דורש סיסמא לביצוע הפעולה, למרות שהטלפון חדש ולא הוגדרה בו סיסמא, מישהו יודע מה ניתן לעשות?
-
@7170360 תנסה את הסיסמאות ברירת המחדל
כמו
1234
0000
1122
וכדו' -
@יוסף-אלחנן לי לא הלך, אז המרתי את זה לVCF עם התוכנה שכאן והכנסתי את זה לכרטיס זיכרון ובסייר קבצים על הלחצן השמאלי "שמור VCARD"
-
@7170360 בטוח, ויש אופציה, אני מדבר על קובץ VCF ולא IB שהוא השחזור המקורי. צריך להמיר את הקובץ בתוכנה שהבאתי למעלה.
-
@שלוםפ המרתי לvcf ושמרתי על כרטיס ה sd האופציות שהוא נותן הם:
הטען כרטיס v כשלוחצים על זה הוא כותב: נכשל
מחק קבצים
העבר
העתקה
שנה שם
פרטים
וזהו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות