בעיה | סים נחסם אחרי שבוע שימוש
-
יש לי סים של חברת פרטנר והיום הכנסתי אותו לנט סטיק ולא עבד שמתי אותו בפלאפון וביקש קוד הנציגה בפרטנר הביאה לי שני קודים ולא עבד ואמרה שצריך להחליף סים
מישהו נתקל בזה והאם באמת צריך להחליף
נ.ב הנט סטיק אולי דור 3.5
תודה@הלמדן-1 איזה קוד הוא ביקש? (קוד PIN?)
-
@הלמדן-1 איזה קוד הוא ביקש? (קוד PIN?)
@חובבן-מקצועי לא ,קוד ארוך בין 8 ספרות "קוד נעילת SIM"
-
יש לי סים של חברת פרטנר והיום הכנסתי אותו לנט סטיק ולא עבד שמתי אותו בפלאפון וביקש קוד הנציגה בפרטנר הביאה לי שני קודים ולא עבד ואמרה שצריך להחליף סים
מישהו נתקל בזה והאם באמת צריך להחליף
נ.ב הנט סטיק אולי דור 3.5
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות