בעיה | באג בווינדוס 10
-
עשיתי התקנה נקיה של ווינדוס 10 והכל עבד טוב הווינדוס עולה רק שיש דברים שחסרים כמו שא"א לשנות את הבהירות גם לא דרך ההגדרות אין תאורת לילה -כלומר יש רק היא לא עובדת.. ועוד כמה דברים
מה אפשר לעשות..? -
עשיתי התקנה נקיה של ווינדוס 10 והכל עבד טוב הווינדוס עולה רק שיש דברים שחסרים כמו שא"א לשנות את הבהירות גם לא דרך ההגדרות אין תאורת לילה -כלומר יש רק היא לא עובדת.. ועוד כמה דברים
מה אפשר לעשות..?@איש-הישראלי
תתחיל בלבדוק אם הדרייברים של המסך מעודכנים -
@איש-הישראלי
תתחיל בלבדוק אם הדרייברים של המסך מעודכניםפוסט זה נמחק! -
עשיתי התקנה נקיה של ווינדוס 10 והכל עבד טוב הווינדוס עולה רק שיש דברים שחסרים כמו שא"א לשנות את הבהירות גם לא דרך ההגדרות אין תאורת לילה -כלומר יש רק היא לא עובדת.. ועוד כמה דברים
מה אפשר לעשות..?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות