בירור | Windows 11 Pro test mode
-
@אלי-כ-0 כתב בבירור | Windows 11 Pro test mode:
@מישהו12 כתב בבירור | Windows 11 Pro test mode:
מעולם לא ראיתי את זה.
ובעבר גם הייתי בבטא של מייקרוסופט וזה לא היה כך.
חוץ מזה שזה גם לא משמעות הכיתוב האנגלי.כשאני הייי בבטא של מייקרוסופט זה כן היה לי
זה המקור שלי...בבטא אכן מופיע כיתוב בפינה למטה.
(וקבוע, לא קשור לאם יש גרסא חדשה)
הופיע לך הכיתוב הזה בדיוק? המילים האלו? -
@TripleU כתב בבירור | Windows 11 Pro test mode:
bcdedit /set testsigning offתגיד לי אם זה עבד
בודאי שראיתי את הפקודה הזו.
אבל כאמור.@מישהו12 כתב בבירור | Windows 11 Pro test mode:
השאלה למה הוא מתקין דרייבר לא חתום,
למיטב זכרוני הוא אמור לחסום וצריך להפעיל את הפונקציה הזו, של התקנת דרייברים לא חתומים ידנית.
ולא עשיתי את זה. -
פתאום אני רואה שזה כתוב לי בפינה הימנית למטה של שולחן העבודה (המחשב שלי על אנגלית [למרות שהתאריך על עברי], ולכן ההודעה בצד ימין ולא שמאל :))

יש למישהו מושג?
-
@מישהו12 אולי קשור?(https://mitmachim.top/topic/38377/באג-הודעה-מוזרה-בשולחן-העבודה-בעדכון-ווינדוס-האחרון/17)
סליחה על התגובה המאוחרת@המתעניין1 כתב בבירור | Windows 11 Pro test mode:
@מישהו12 אולי קשור?(https://mitmachim.top/topic/38377/באג-הודעה-מוזרה-בשולחן-העבודה-בעדכון-ווינדוס-האחרון/17)
סליחה על התגובה המאוחרתלא קשור, זה לא אותו טקסט.
תודה בכל מקרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות