אופציה או קומבינה להזנת מייל
-
אני צריך לאפשר ללקוח להזין את המייל שלו במערכת שלי.
אתם מכירים אופציה לעשות את זה?אני מחפש בחינם, אם זה אפשרי.
@ZACK יש שיטה לזה איכשהוא כמו שברישום לקבלת הקלטת שיחות למייל יש ככה גם תוכל לעשות אבל זה לוקח שעות להקליד את המייל (לדוג' לאות c צריך ללחוץ 3 פעמים על מספר 2(נ"ל) ואז סולמית וכו')
-
@ZACK יש שיטה לזה איכשהוא כמו שברישום לקבלת הקלטת שיחות למייל יש ככה גם תוכל לעשות אבל זה לוקח שעות להקליד את המייל (לדוג' לאות c צריך ללחוץ 3 פעמים על מספר 2(נ"ל) ואז סולמית וכו')
@ישראל-קרביצקי אמר באופציה או קומבינה להזנת מייל:
@ZACK יש שיטה לזה איכשהוא כמו שברישום לקבלת הקלטת שיחות למייל יש ככה גם תוכל לעשות אבל זה לוקח שעות להקליד את המייל (לדוג' לאות c צריך ללחוץ 3 פעמים על מספר 2(נ"ל) ואז סולמית וכו')
זה הדרך היחידה מה הקוד לזה?
-
@ישראל-קרביצקי אמר באופציה או קומבינה להזנת מייל:
@ZACK יש שיטה לזה איכשהוא כמו שברישום לקבלת הקלטת שיחות למייל יש ככה גם תוכל לעשות אבל זה לוקח שעות להקליד את המייל (לדוג' לאות c צריך ללחוץ 3 פעמים על מספר 2(נ"ל) ואז סולמית וכו')
זה הדרך היחידה מה הקוד לזה?
@QJDTOP שואל אותך...
אני לא יודע מה הקוד ואף נראה לי כי הוא לא פורסם לציבור הרחב
אך אפשר לשאול את @מנהל-ראשי יתכן והוא יוכל להביא את הקוד -
@QJDTOP שואל אותך...
אני לא יודע מה הקוד ואף נראה לי כי הוא לא פורסם לציבור הרחב
אך אפשר לשאול את @מנהל-ראשי יתכן והוא יוכל להביא את הקוד@ישראל-קרביצקי אמר באופציה או קומבינה להזנת מייל:
@QJDTOP שואל אותך...
אני לא יודע מה הקוד ואף נראה לי כי הוא לא פורסם לציבור הרחב
אך אפשר לשאול את @מנהל-ראשי יתכן והוא יוכל להביא את הקודאו אחד מ @מומחי-IVR

-
@ישראל-קרביצקי אמר באופציה או קומבינה להזנת מייל:
@QJDTOP שואל אותך...
אני לא יודע מה הקוד ואף נראה לי כי הוא לא פורסם לציבור הרחב
אך אפשר לשאול את @מנהל-ראשי יתכן והוא יוכל להביא את הקודאו אחד מ @מומחי-IVR
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
אם למישהו יצא משהו ברור בענין מה צריך להגדיר אם יוכל לכתוב כאן.
שם בפורום ימות המשיח פרסם @הקול-הירושלמי מייל ובתשלום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות