בעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט
-
קיבלתי ממישהו מחשב ישן יחסית, אבל במפרט שלו יש לו מעבד בסדר, ושני מעבדים גרפיים, ו16 גי'גה רם, ובכל זאת כשאני מעצב למשל במובי מייקר 2020 - הוא בקושי לא משתמש במעבדים הגרפיים, ומנצל כמעט את כל המעבד.
מישהו אולי יודע מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שחסר דרייברים למיניהם?


-
קיבלתי ממישהו מחשב ישן יחסית, אבל במפרט שלו יש לו מעבד בסדר, ושני מעבדים גרפיים, ו16 גי'גה רם, ובכל זאת כשאני מעצב למשל במובי מייקר 2020 - הוא בקושי לא משתמש במעבדים הגרפיים, ומנצל כמעט את כל המעבד.
מישהו אולי יודע מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שחסר דרייברים למיניהם?


@חובבן-מקצועי
לא שאני לא יודע למה התוכנה לא משתמשת בGPU, אבל להגיד "שני כרטיסים גרפים", לא אומר כלום מכיוון:- הכרטיס הראשון הוא כרטיס בסיסי שמשולב במעבד, חלש מאד מאד מאד מאד מאד מאד מאד.
- הכרטיס השני חלש מאד מאד מאד מאד. (חזק ב300% מהכרטיס הקודם).
-
קיבלתי ממישהו מחשב ישן יחסית, אבל במפרט שלו יש לו מעבד בסדר, ושני מעבדים גרפיים, ו16 גי'גה רם, ובכל זאת כשאני מעצב למשל במובי מייקר 2020 - הוא בקושי לא משתמש במעבדים הגרפיים, ומנצל כמעט את כל המעבד.
מישהו אולי יודע מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שחסר דרייברים למיניהם?


@חובבן-מקצועי לא מבין בזה, אבל דבר ראשון לעדכן דרייברים מהאתר של אנבידיה כנראה לא יזיק
חוץ מזה יש בממשק שלהם אפשרות לבחור שתוכנה ספציפית תעבוד דווקא על ה GPU של אנבידיה, ויש גם משהו דומה בהגדרות גרפיקה בווינדוס. גילוי נאות, לא עזר לי במקרה דומה, אבל תנסה -
@חובבן-מקצועי
לא שאני לא יודע למה התוכנה לא משתמשת בGPU, אבל להגיד "שני כרטיסים גרפים", לא אומר כלום מכיוון:- הכרטיס הראשון הוא כרטיס בסיסי שמשולב במעבד, חלש מאד מאד מאד מאד מאד מאד מאד.
- הכרטיס השני חלש מאד מאד מאד מאד. (חזק ב300% מהכרטיס הקודם).
@Yehuda-1 כתב בבעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט:
הכרטיס הראשון... חלש מאד מאד מאד מאד מאד מאד מאד.
הכרטיס השני חלש מאד מאד מאד מאד.לא מסתדר מתמטית (יוצא רק 175%)

(חזק ב300% מהכרטיס הקודם)
-
קיבלתי ממישהו מחשב ישן יחסית, אבל במפרט שלו יש לו מעבד בסדר, ושני מעבדים גרפיים, ו16 גי'גה רם, ובכל זאת כשאני מעצב למשל במובי מייקר 2020 - הוא בקושי לא משתמש במעבדים הגרפיים, ומנצל כמעט את כל המעבד.
מישהו אולי יודע מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שחסר דרייברים למיניהם?


@חובבן-מקצועי כתב בבעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט:
במובי מייקר 2020
לא חושב שהתוכנה הזו עוצבה לשימוש במעבדים גרפיים.
אם היית אומר שזה מאוד לאט בטיפול בסיסי בתמונה ע"י פוטושופ, הייתי שומע. -
@Yehuda-1 כתב בבעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט:
הכרטיס הראשון... חלש מאד מאד מאד מאד מאד מאד מאד.
הכרטיס השני חלש מאד מאד מאד מאד.לא מסתדר מתמטית (יוצא רק 175%)

(חזק ב300% מהכרטיס הקודם)
@משחזר-מידע כתב בבעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט:
(יוצא רק 175%)
גם לא מסתדר מתמטית
כי לספור חולשה זה לא לספור חוזקה
'זה יוצא בערך 71.5% חלש פחות מהקודם וגם אם אתה סופר חולשה כהפך של חוזקה אז זה יוצא בערך 139% חזק יותר'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות