דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט

בעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
6 פוסטים 6 כותבים 180 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חובבן מקצועיח מנותק
    חובבן מקצועיח מנותק
    חובבן מקצועי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובבן מקצועי
    #1

    קיבלתי ממישהו מחשב ישן יחסית, אבל במפרט שלו יש לו מעבד בסדר, ושני מעבדים גרפיים, ו16 גי'גה רם, ובכל זאת כשאני מעצב למשל במובי מייקר 2020 - הוא בקושי לא משתמש במעבדים הגרפיים, ומנצל כמעט את כל המעבד.
    מישהו אולי יודע מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שחסר דרייברים למיניהם?

    361a87c8-ed43-48dc-a738-2ecf7a367548-image.png

    2322cafe-02d6-47fe-83bd-58f63bf1a050-image.png

    d8d66130-aa70-4269-a08a-f004431c042e-image.png

    Y ד י. פל.י 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • חובבן מקצועיח חובבן מקצועי

      קיבלתי ממישהו מחשב ישן יחסית, אבל במפרט שלו יש לו מעבד בסדר, ושני מעבדים גרפיים, ו16 גי'גה רם, ובכל זאת כשאני מעצב למשל במובי מייקר 2020 - הוא בקושי לא משתמש במעבדים הגרפיים, ומנצל כמעט את כל המעבד.
      מישהו אולי יודע מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שחסר דרייברים למיניהם?

      361a87c8-ed43-48dc-a738-2ecf7a367548-image.png

      2322cafe-02d6-47fe-83bd-58f63bf1a050-image.png

      d8d66130-aa70-4269-a08a-f004431c042e-image.png

      Y מנותק
      Y מנותק
      Yehuda 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @חובבן-מקצועי
      לא שאני לא יודע למה התוכנה לא משתמשת בGPU, אבל להגיד "שני כרטיסים גרפים", לא אומר כלום מכיוון:

      1. הכרטיס הראשון הוא כרטיס בסיסי שמשולב במעבד, חלש מאד מאד מאד מאד מאד מאד מאד.
      2. הכרטיס השני חלש מאד מאד מאד מאד. (חזק ב300% מהכרטיס הקודם).
      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חובבן מקצועיח חובבן מקצועי

        קיבלתי ממישהו מחשב ישן יחסית, אבל במפרט שלו יש לו מעבד בסדר, ושני מעבדים גרפיים, ו16 גי'גה רם, ובכל זאת כשאני מעצב למשל במובי מייקר 2020 - הוא בקושי לא משתמש במעבדים הגרפיים, ומנצל כמעט את כל המעבד.
        מישהו אולי יודע מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שחסר דרייברים למיניהם?

        361a87c8-ed43-48dc-a738-2ecf7a367548-image.png

        2322cafe-02d6-47fe-83bd-58f63bf1a050-image.png

        d8d66130-aa70-4269-a08a-f004431c042e-image.png

        ד מנותק
        ד מנותק
        דורש טוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דורש טוב
        #3

        @חובבן-מקצועי לא מבין בזה, אבל דבר ראשון לעדכן דרייברים מהאתר של אנבידיה כנראה לא יזיק
        חוץ מזה יש בממשק שלהם אפשרות לבחור שתוכנה ספציפית תעבוד דווקא על ה GPU של אנבידיה, ויש גם משהו דומה בהגדרות גרפיקה בווינדוס. גילוי נאות, לא עזר לי במקרה דומה, אבל תנסה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y Yehuda 1

          @חובבן-מקצועי
          לא שאני לא יודע למה התוכנה לא משתמשת בGPU, אבל להגיד "שני כרטיסים גרפים", לא אומר כלום מכיוון:

          1. הכרטיס הראשון הוא כרטיס בסיסי שמשולב במעבד, חלש מאד מאד מאד מאד מאד מאד מאד.
          2. הכרטיס השני חלש מאד מאד מאד מאד. (חזק ב300% מהכרטיס הקודם).
          מ מנותק
          מ מנותק
          משחזר מידע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
          #4

          @Yehuda-1 כתב בבעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט:

          הכרטיס הראשון... חלש מאד מאד מאד מאד מאד מאד מאד.
          הכרטיס השני חלש מאד מאד מאד מאד.

          לא מסתדר מתמטית (יוצא רק 175%) 😉

          (חזק ב300% מהכרטיס הקודם)


          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

          Hex editor חינמי

          מוטי זהבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • חובבן מקצועיח חובבן מקצועי

            קיבלתי ממישהו מחשב ישן יחסית, אבל במפרט שלו יש לו מעבד בסדר, ושני מעבדים גרפיים, ו16 גי'גה רם, ובכל זאת כשאני מעצב למשל במובי מייקר 2020 - הוא בקושי לא משתמש במעבדים הגרפיים, ומנצל כמעט את כל המעבד.
            מישהו אולי יודע מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שחסר דרייברים למיניהם?

            361a87c8-ed43-48dc-a738-2ecf7a367548-image.png

            2322cafe-02d6-47fe-83bd-58f63bf1a050-image.png

            d8d66130-aa70-4269-a08a-f004431c042e-image.png

            י. פל.י מנותק
            י. פל.י מנותק
            י. פל.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @חובבן-מקצועי כתב בבעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט:

            במובי מייקר 2020

            לא חושב שהתוכנה הזו עוצבה לשימוש במעבדים גרפיים.
            אם היית אומר שזה מאוד לאט בטיפול בסיסי בתמונה ע"י פוטושופ, הייתי שומע.

            גאה להיות חלק:
            otzaria.org

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ משחזר מידע

              @Yehuda-1 כתב בבעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט:

              הכרטיס הראשון... חלש מאד מאד מאד מאד מאד מאד מאד.
              הכרטיס השני חלש מאד מאד מאד מאד.

              לא מסתדר מתמטית (יוצא רק 175%) 😉

              (חזק ב300% מהכרטיס הקודם)

              מוטי זהבמ מנותק
              מוטי זהבמ מנותק
              מוטי זהב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי זהב
              #6

              @משחזר-מידע כתב בבעיה | מחשב עם מעבד גראפי שעובד לאט:

              (יוצא רק 175%)

              גם לא מסתדר מתמטית
              כי לספור חולשה זה לא לספור חוזקה
              'זה יוצא בערך 71.5% חלש פחות מהקודם וגם אם אתה סופר חולשה כהפך של חוזקה אז זה יוצא בערך 139% חזק יותר'

              עדיף להישאר בשקט ולהיחשב כטיפש, מאשר לדבר ולהסיר כל ספק
              (כנ"ל בפורום)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר