עזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל
-
@א-ר כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@י-פרל כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@א-ר כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
שתשחק ברוט ותזיק לעצמך לטלפון
זה גם פוגע ברמת האבטחה אם יש רוטואם אין לי רוט פתוח, זה יעבוד בכלל?
לא יודע, לא בדקתיאם אתה לא עושה רוט בגלל אבטחה נראה לי שכדאי שתוותר על השימוש ב mt מנג'ר
זה לא שאני לא עושה רוט, זה הגיע אליי עם רוט סגור.
אגב, שמעתי שיש אפשרות דרך ה-MT MANAGER להוריד את השורה של "רשת ואינטרנט" ושל "גוגל" מההגדרות, זה נכון? -
@י-פרל כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
אגב, שמעתי שיש אפשרות דרך ה-MT MANAGER להוריד את השורה של "רשת ואינטרנט" ושל "גוגל" מההגדרות, זה נכון?
אפשר עם כל מנהל קבצים עם רוט, להוריד קבצי etc או משהו כזה...
-
@י-פרל כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@א-מ-ד יש לי סייר F+, אפשר דרכו?
אפשר עם כל סייר שיכול להציג שורש אם יש רוט.
F+ הוא אחד הטובים בזה. -
היי, אשמח לעזרה,
אני מגבה את האפליקציה שהתקנתי מגוגל פליי לקובץ APK,
ככה
@עם-ישראל-חיי כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:בכלליות אי אפשר כי כל הקבצים בחנות גוגל הם בסיומת apks וכל גיבוי פשוט מגבה רק apk.
לכן תוכל להשתמש עם mt managerאבל כשאני מנסה להתקין את האפליקציה למכשיר אחר,
הוא כותב לי

-
היי, אשמח לעזרה,
אני מגבה את האפליקציה שהתקנתי מגוגל פליי לקובץ APK,
ככה
@עם-ישראל-חיי כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:בכלליות אי אפשר כי כל הקבצים בחנות גוגל הם בסיומת apks וכל גיבוי פשוט מגבה רק apk.
לכן תוכל להשתמש עם mt managerאבל כשאני מנסה להתקין את האפליקציה למכשיר אחר,
הוא כותב לי

@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
היי, אשמח לעזרה,
אני מגבה את האפליקציה שהתקנתי מגוגל פליי לקובץ APK,
ככה
@עם-ישראל-חיי כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:בכלליות אי אפשר כי כל הקבצים בחנות גוגל הם בסיומת apks וכל גיבוי פשוט מגבה רק apk.
לכן תוכל להשתמש עם mt managerאבל כשאני מנסה להתקין את האפליקציה למכשיר אחר,
הוא כותב לי

אותו גירסת אנדרואיד
-
@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
היי, אשמח לעזרה,
אני מגבה את האפליקציה שהתקנתי מגוגל פליי לקובץ APK,
ככה
@עם-ישראל-חיי כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:בכלליות אי אפשר כי כל הקבצים בחנות גוגל הם בסיומת apks וכל גיבוי פשוט מגבה רק apk.
לכן תוכל להשתמש עם mt managerאבל כשאני מנסה להתקין את האפליקציה למכשיר אחר,
הוא כותב לי

אותו גירסת אנדרואיד
@דוד-משה-1 לא...
-
@דוד-משה-1 לא...
-
@דוד-משה-1 מה אני יכול לעשות?
-
@דוד-משה-1 מה אני יכול לעשות?
@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@דוד-משה-1 מה אני יכול לעשות?
לכאורה להתקין אפליקציה שתואמת את האגרסת אנדרואיד
-
@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@דוד-משה-1 מה אני יכול לעשות?
לכאורה להתקין אפליקציה שתואמת את האגרסת אנדרואיד
@דוד-משה-1 אבל אין לי גוגל פליי במכשיר ההוא...
ואין לו אפילו דפדפן...
אני רק צריך צ'אט.
יש דרך לשנמך את האפליקציה בMT?
-
@דוד-משה-1 אבל אין לי גוגל פליי במכשיר ההוא...
ואין לו אפילו דפדפן...
אני רק צריך צ'אט.
יש דרך לשנמך את האפליקציה בMT?
@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@דוד-משה-1 אבל אין לי גוגל פליי במכשיר ההוא...
ואין לו אפילו דפדפן...
אני רק צריך צ'אט.
יש דרך לשנמך את האפליקציה בMT?
אין לי מושג
-
@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@דוד-משה-1 אבל אין לי גוגל פליי במכשיר ההוא...
ואין לו אפילו דפדפן...
אני רק צריך צ'אט.
יש דרך לשנמך את האפליקציה בMT?
אין לי מושג
@דוד-משה-1
אוקיי, תודה על הכל!!!

-
@דוד-משה-1
אוקיי, תודה על הכל!!!

-
@א-מ-ד נראה לי 13...
זה סמסונג A05
-
@א-מ-ד נראה לי 13...
זה סמסונג A05
@יוסף-אלחנן יש לך אפשרות להתקין xapk או לא?
אם כן (עם mt manager לדוגמה), הנה: Google_Chat_41b7c055.xapk
אם אין לך אפשרות אז תעדכן. -
@יוסף-אלחנן יש לך אפשרות להתקין xapk או לא?
אם כן (עם mt manager לדוגמה), הנה: Google_Chat_41b7c055.xapk
אם אין לך אפשרות אז תעדכן.@א-מ-ד כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
אם אין לך אפשרות אז תעדכן.
אין לי...
מה הכוונה לעדכן?
אין לי גוגל פליי...
-
@א-מ-ד כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
אם אין לך אפשרות אז תעדכן.
אין לי...
מה הכוונה לעדכן?
אין לי גוגל פליי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות