עזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל
-
@דוד-משה-1 מה אני יכול לעשות?
-
@דוד-משה-1 מה אני יכול לעשות?
@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@דוד-משה-1 מה אני יכול לעשות?
לכאורה להתקין אפליקציה שתואמת את האגרסת אנדרואיד
-
@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@דוד-משה-1 מה אני יכול לעשות?
לכאורה להתקין אפליקציה שתואמת את האגרסת אנדרואיד
@דוד-משה-1 אבל אין לי גוגל פליי במכשיר ההוא...
ואין לו אפילו דפדפן...
אני רק צריך צ'אט.
יש דרך לשנמך את האפליקציה בMT?
-
@דוד-משה-1 אבל אין לי גוגל פליי במכשיר ההוא...
ואין לו אפילו דפדפן...
אני רק צריך צ'אט.
יש דרך לשנמך את האפליקציה בMT?
@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@דוד-משה-1 אבל אין לי גוגל פליי במכשיר ההוא...
ואין לו אפילו דפדפן...
אני רק צריך צ'אט.
יש דרך לשנמך את האפליקציה בMT?
אין לי מושג
-
@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@דוד-משה-1 אבל אין לי גוגל פליי במכשיר ההוא...
ואין לו אפילו דפדפן...
אני רק צריך צ'אט.
יש דרך לשנמך את האפליקציה בMT?
אין לי מושג
@דוד-משה-1
אוקיי, תודה על הכל!!!

-
@דוד-משה-1
אוקיי, תודה על הכל!!!

-
@א-מ-ד נראה לי 13...
זה סמסונג A05
-
@א-מ-ד נראה לי 13...
זה סמסונג A05
@יוסף-אלחנן יש לך אפשרות להתקין xapk או לא?
אם כן (עם mt manager לדוגמה), הנה: Google_Chat_41b7c055.xapk
אם אין לך אפשרות אז תעדכן. -
@יוסף-אלחנן יש לך אפשרות להתקין xapk או לא?
אם כן (עם mt manager לדוגמה), הנה: Google_Chat_41b7c055.xapk
אם אין לך אפשרות אז תעדכן.@א-מ-ד כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
אם אין לך אפשרות אז תעדכן.
אין לי...
מה הכוונה לעדכן?
אין לי גוגל פליי...
-
@א-מ-ד כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
אם אין לך אפשרות אז תעדכן.
אין לי...
מה הכוונה לעדכן?
אין לי גוגל פליי...
-
@יוסף-אלחנן התכוונתי לעדכן אותי...
@א-מ-ד

הנה...
רגע, שניה, אני מעדכן, הנה!
עכשיו!
זהו, עדכנתי...רגע, אם אני מתקין MT, אני יכול להתקין XAPK?
-
@א-מ-ד

הנה...
רגע, שניה, אני מעדכן, הנה!
עכשיו!
זהו, עדכנתי...רגע, אם אני מתקין MT, אני יכול להתקין XAPK?
-
@א-מ-ד תודה!!!
-
@א-מ-ד תודה!!!
-
@יוסף-אלחנן בקושי צהריים וכבר סיימת את המלאי....?
@א-מ-ד זה מאתמול בלילה...
-
@א-מ-ד זה מאתמול בלילה...
-
@יוסף-אלחנן זה עובד לך?
@א-מ-ד אני עכשיו לא ליד המכשיר, מיד כשאני אדע משהו בנידון אני אעדכן... אותך!
-
@א-מ-ד אני עכשיו לא ליד המכשיר, מיד כשאני אדע משהו בנידון אני אעדכן... אותך!
פוסט זה נמחק! -
@יוסף-אלחנן זה עובד לך?
@א-מ-ד
שניייייה, הנה, אני מ-ע-ד-כ-ן!לא, זה לא עובד...

-
@א-מ-ד
שניייייה, הנה, אני מ-ע-ד-כ-ן!לא, זה לא עובד...

@יוסף-אלחנן כתב בעזרה | גיבוי אפליקציות מחנות גוגל:
@א-מ-ד
שניייייה, הנה, אני מ-ע-ד-כ-ן!לא, זה לא עובד...

מוזר... הורדתי את זה במיוחד בשבילך כקובץ apk שלם... אני ימשיך לחפש בעז"ה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות