להורדה | נוקיה 215 - גרסה כשרה להורדה חינם
-
@שלוםפ
אפשר לצרוב על כשר ועדה?
כי כמה אמרו לי שאי אפשר -
@שלוםפ
אפשר לצרוב על כשר ועדה?
כי כמה אמרו לי שאי אפשר -
אשמח לעזרה
בהתחלה הכל היה טוב אחרי הצריבה והיה שיחות יוצאות ונכנסות אבל אח"כ כשאני מנסה להוציא שיחה הוא אומר "מכשיר הטלפון שברשותך חסום לשיחות יוצאות "
תודה -
@שלוםפ
אפשר לצרוב על כשר ועדה?
כי כמה אמרו לי שאי אפשר@יוסי-הגאון כתב בלהורדה | נוקיה 215 - גרסה כשרה להורדה חינם:
@שלוםפ
אפשר לצרוב על כשר ועדה?
כי כמה אמרו לי שאי אפשרמה זה כשר וועדה זה עם סים אחד וגרסה מותאמת ממש אישית? כי אם כן אני צרבתי כבר 4 כאלה וזה עבר חלק
-
@יוסי-הגאון כתב בלהורדה | נוקיה 215 - גרסה כשרה להורדה חינם:
@שלוםפ
אפשר לצרוב על כשר ועדה?
כי כמה אמרו לי שאי אפשרמה זה כשר וועדה זה עם סים אחד וגרסה מותאמת ממש אישית? כי אם כן אני צרבתי כבר 4 כאלה וזה עבר חלק
@תמיד-עוזר הבעיה עם נוקיה 215 של הוועדה שזה גרסה 15 עם FDL אחרים, איזה גרסה היו המכשירים שצרבת?
-
@יוסי-הגאון כתב בלהורדה | נוקיה 215 - גרסה כשרה להורדה חינם:
@שלוםפ
אפשר לצרוב על כשר ועדה?
כי כמה אמרו לי שאי אפשרמה זה כשר וועדה זה עם סים אחד וגרסה מותאמת ממש אישית? כי אם כן אני צרבתי כבר 4 כאלה וזה עבר חלק
-
@תמיד-עוזר הבעיה עם נוקיה 215 של הוועדה שזה גרסה 15 עם FDL אחרים, איזה גרסה היו המכשירים שצרבת?
@אלי-TZA כתב בלהורדה | נוקיה 215 - גרסה כשרה להורדה חינם:
@תמיד-עוזר הבעיה עם נוקיה 215 של הוועדה שזה גרסה 15 עם FDL אחרים, איזה גרסה היו המכשירים שצרבת?
אז זהו שצרבתי את גרסה 12.01
-
ואגב, אני מתכנן לכתוב הסבר מפורט ביותר של קבצי ה-firmware של Nokia ואיך בדיוק משנים אותם.
אבל אני שמח לראות שהפרטים האלה יוצאים, עד היום אף אחד אפילו לא העז להזכיר את ה-NVITEM מחשש שעוד מישהו יצליח לעשות גרסאות כשרות.פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
