בקשת מידע | צריבה להחזיר לגרסה קודמת
-
שלום וברכה, עשיתי עדכון גרסה ליאנג s6310n מאנדרואיד 4.1 ל4.4 לפי המדריך הזה https://madrichim.ovh/topic/301/מדריך-והורדות-עדכון-גירסה-למכשיר-גלאקסי-יאנג-s6310-לאנדרואיד-4-4
ואני לא אוהב את הגרסה. איך אני יכול להחזיר לגרסה הקודמת?
אשמח לעזרה, תודה רבה! -
שלום וברכה, עשיתי עדכון גרסה ליאנג s6310n מאנדרואיד 4.1 ל4.4 לפי המדריך הזה https://madrichim.ovh/topic/301/מדריך-והורדות-עדכון-גירסה-למכשיר-גלאקסי-יאנג-s6310-לאנדרואיד-4-4
ואני לא אוהב את הגרסה. איך אני יכול להחזיר לגרסה הקודמת?
אשמח לעזרה, תודה רבה!@i-n צריבה של הגירסה הרגילה ניסית?
-
ניסיתי לצרוב את הרום שנמצא כאן https://madrichim.ovh/topic/219/להורדה-רומים-קבצי-רוט-ו-trwp-לכל-גרסאות-סמסונג-גלקסי-יאנג לדגם הזה, אבל משום מה האודין נתקע ולא מסיים וכותב למעלה fait, יתכן שעשיתי לא נכון, - אני חילצתי את הjar והכנסתי אותו לאודין, - בכלל לא דרך המכשיר עצמו. אשמח מאד לעזרה.
תודה רבה! -
ניסיתי לצרוב את הרום שנמצא כאן https://madrichim.ovh/topic/219/להורדה-רומים-קבצי-רוט-ו-trwp-לכל-גרסאות-סמסונג-גלקסי-יאנג לדגם הזה, אבל משום מה האודין נתקע ולא מסיים וכותב למעלה fait, יתכן שעשיתי לא נכון, - אני חילצתי את הjar והכנסתי אותו לאודין, - בכלל לא דרך המכשיר עצמו. אשמח מאד לעזרה.
תודה רבה! -
@i-n
להחזיר לגירסה הקודמת?!
לא יודע..
לא עשית גיבוי...אם אתה רוצה גירסה אחרת, אין בעיה!
יש לך TWRP?
מה דגם הYoung שלך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות