בעיה | העלאת וינדוס מהארדיסק חיצוני - שאלה למבינים
-
@הכהן-הגדול כתב בבעיה | העלאת וינדוס מהארדיסק חיצוני - שאלה למבינים:
פחדתי שזה ישבש לי את המערכת של הארדיסק החדש,
זה אני ודאי יכול להרגיע אותך שלא יקרה
הארדיסק הישן תקין לגמרי
החלפתי לגדול יותר.
לפני שאנסה שוב להכניס את ההארדיסק הישן לתוך המחשב (זה קצת מורכב. לפתוח ברגים וכו'), האם מישהו יודע היכן נמצאים פרטי אנשי קשר של הלייב מייל ? ואיך אפשר לשלוף משם את הנתונים ? -
הארדיסק הישן תקין לגמרי
החלפתי לגדול יותר.
לפני שאנסה שוב להכניס את ההארדיסק הישן לתוך המחשב (זה קצת מורכב. לפתוח ברגים וכו'), האם מישהו יודע היכן נמצאים פרטי אנשי קשר של הלייב מייל ? ואיך אפשר לשלוף משם את הנתונים ?@הכהן-הגדול
מצאתי תיקיית CONACTS של לייב מייל בPROGRAM FILES
כל הקבצים שם הם קבצי DLL
האם אני יכול להוציא משם משהו ? -
@הכהן-הגדול
מצאתי תיקיית CONACTS של לייב מייל בPROGRAM FILES
כל הקבצים שם הם קבצי DLL
האם אני יכול להוציא משם משהו ?@הכהן-הגדול כתב בבעיה | העלאת וינדוס מהארדיסק חיצוני - שאלה למבינים:
כל הקבצים שם הם קבצי DLL
קשה להאמין שקובץ המכיל אנשי קשר יהי dll
אפשרת הצגת קבצי מערכת/מוסתרים? -
@הכהן-הגדול כתב בבעיה | העלאת וינדוס מהארדיסק חיצוני - שאלה למבינים:
כל הקבצים שם הם קבצי DLL
קשה להאמין שקובץ המכיל אנשי קשר יהי dll
אפשרת הצגת קבצי מערכת/מוסתרים?@משחזר-מידע כתב בבעיה | העלאת וינדוס מהארדיסק חיצוני - שאלה למבינים:
@הכהן-הגדול כתב בבעיה | העלאת וינדוס מהארדיסק חיצוני - שאלה למבינים:
כל הקבצים שם הם קבצי DLL
קשה להאמין שקובץ המכיל אנשי קשר יהי dll
אפשרת הצגת קבצי מערכת/מוסתרים?בהחלט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות