בעיה | נגן נתקע על מצב פאסטבוט!!!!!
-
מה אפשר לעשות? הייתי באמצע לצרוב רוט. לחצתי על העברה לפאסטובו ופתיחת בוט לנדר ואז המכשיר עומד על מצב פאסטבוט ולא נכבה ולא כלום... מה אפש' לעשות?
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img/2
יש לי את הסיטסם..
@שניאור-שמח @מתושלח-הבבלי @שוקי-סגל -
ל למה באתי סימן נושא זה כשאלה ב
-
מה אפשר לעשות? הייתי באמצע לצרוב רוט. לחצתי על העברה לפאסטובו ופתיחת בוט לנדר ואז המכשיר עומד על מצב פאסטבוט ולא נכבה ולא כלום... מה אפש' לעשות?
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img/2
יש לי את הסיטסם..
@שניאור-שמח @מתושלח-הבבלי @שוקי-סגל@למה-באתי כתב בבעיה | נגן נתקע על מצב פאסטבוט!!!!!:
מה אפשר לעשות? הייתי באמצע לצרוב רוט. לחצתי על העברה לפאסטובו ופתיחת בוט לנדר ואז המכשיר עומד על מצב פאסטבוט ולא נכבה ולא כלום... מה אפש' לעשות?
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img/2
יש לי את הסיטסם..
@שניאור-שמח @מתושלח-הבבלי @שוקי-סגלניסית ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה ועל ווליום תחתון במקביל?
אם לא עוזר תחכה שתיגמר הסוללה -
מה אפשר לעשות? הייתי באמצע לצרוב רוט. לחצתי על העברה לפאסטובו ופתיחת בוט לנדר ואז המכשיר עומד על מצב פאסטבוט ולא נכבה ולא כלום... מה אפש' לעשות?
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img/2
יש לי את הסיטסם..
@שניאור-שמח @מתושלח-הבבלי @שוקי-סגל@למה-באתי כתב בבעיה | נגן נתקע על מצב פאסטבוט!!!!!:
מה אפשר לעשות? הייתי באמצע לצרוב רוט. לחצתי על העברה לפאסטובו ופתיחת בוט לנדר ואז המכשיר עומד על מצב פאסטבוט ולא נכבה ולא כלום... מה אפש' לעשות?
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img/2
יש לי את הסיטסם..
@שניאור-שמח @מתושלח-הבבלי @שוקי-סגלאיזה אנדרואיד? ואיזה נגן?
-
ל למה באתי סימן נושא זה כנפתר ב
-
@למה-באתי כתב בבעיה | נגן נתקע על מצב פאסטבוט!!!!!:
מה אפשר לעשות? הייתי באמצע לצרוב רוט. לחצתי על העברה לפאסטובו ופתיחת בוט לנדר ואז המכשיר עומד על מצב פאסטבוט ולא נכבה ולא כלום... מה אפש' לעשות?
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img/2
יש לי את הסיטסם..
@שניאור-שמח @מתושלח-הבבלי @שוקי-סגלאיזה אנדרואיד? ואיזה נגן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות