בעיה | הסרת איימיל מחשבון המערכת
-
הכנסתי איימיל במחשב לחשבון המרכזי, ואני לא מצליח להסיר אותו מהחשבון במחשב, מישהו יודע איך מסירים את האיימיל מהחשבון? (בעצם איך מסירים את החשבון מהמחשב)
-
הכנסתי איימיל במחשב לחשבון המרכזי, ואני לא מצליח להסיר אותו מהחשבון במחשב, מישהו יודע איך מסירים את האיימיל מהחשבון? (בעצם איך מסירים את החשבון מהמחשב)
@יענקל-ה-הכונס אתה מתכוון לחשבון מייקרוסופט?
-
@יענקל-ה-הכונס אתה מתכוון לחשבון מייקרוסופט?
@חובבן-מקצועי כן
התבלבלתי -
הכנסתי איימיל במחשב לחשבון המרכזי, ואני לא מצליח להסיר אותו מהחשבון במחשב, מישהו יודע איך מסירים את האיימיל מהחשבון? (בעצם איך מסירים את החשבון מהמחשב)
@יענקל-ה-הכונס
לווינדוס 11
הגדרות>חשבונות>המידע שלך> --- בהגדרות חשבון
תבחר הכנס באמצעות חשבון מקומי (או בנוסח אחר דומה) -
@יענקל-ה-הכונס
לווינדוס 11
הגדרות>חשבונות>המידע שלך> --- בהגדרות חשבון
תבחר הכנס באמצעות חשבון מקומי (או בנוסח אחר דומה)@יהודי-צעיר תוכל בבקשה לצלם מסך?
פשוט לא הבנתי מה כתבת בסוף -
שלב א:

שלב ב:

-
שלב א:

שלב ב:

@יהודי-צעיר
תודה רבה!
בשלב הראשון הייתי צריך ללחוץ על "הפסק להיכנס אוטומטית לאפלקציות..."
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות