עזרה | איזה כונן פנימי אני צריך?
-
יש לי מחשב HP EliteBook 840 g3 (די ישן אני חושב..) שהכניסה לכונן שלו והכונן הם כזה-

אני מעוניין לשדרג את הגודל שלו השאלה היא: 1. האם NVMe מתאים למחשב ולחיבור הזה
2. א"כ האם זה עדיף? או שזה סתם יכביד על המחשב...
תודה רבה. -
יש לי מחשב HP EliteBook 840 g3 (די ישן אני חושב..) שהכניסה לכונן שלו והכונן הם כזה-

אני מעוניין לשדרג את הגודל שלו השאלה היא: 1. האם NVMe מתאים למחשב ולחיבור הזה
2. א"כ האם זה עדיף? או שזה סתם יכביד על המחשב...
תודה רבה.@איש-הישראלי
M.2 יעבוד עם חריץ 1 יעבוד לך יותר טוב ממה שיש עכשיו כפי שאתה רואה יש לך חריץ נוסף מיותר זה פחות מהיר מחריץ 1 והמחשב תומך בשני הסוגים אבל יותר טוב החריץ 1 היינו M.2 רגיל -
יש לי מחשב HP EliteBook 840 g3 (די ישן אני חושב..) שהכניסה לכונן שלו והכונן הם כזה-

אני מעוניין לשדרג את הגודל שלו השאלה היא: 1. האם NVMe מתאים למחשב ולחיבור הזה
2. א"כ האם זה עדיף? או שזה סתם יכביד על המחשב...
תודה רבה. -
@משחזר-מידע לא הצלחתי למצוא שם תשובה... תודה עכ"פ
-
א איש הישראלי סימן נושא זה כשאלה ב
-
יש לי מחשב HP EliteBook 840 g3 (די ישן אני חושב..) שהכניסה לכונן שלו והכונן הם כזה-

אני מעוניין לשדרג את הגודל שלו השאלה היא: 1. האם NVMe מתאים למחשב ולחיבור הזה
2. א"כ האם זה עדיף? או שזה סתם יכביד על המחשב...
תודה רבה.@איש-הישראלי מישהו ... משהו...
-
יש לי מחשב HP EliteBook 840 g3 (די ישן אני חושב..) שהכניסה לכונן שלו והכונן הם כזה-

אני מעוניין לשדרג את הגודל שלו השאלה היא: 1. האם NVMe מתאים למחשב ולחיבור הזה
2. א"כ האם זה עדיף? או שזה סתם יכביד על המחשב...
תודה רבה. -
יש לי מחשב HP EliteBook 840 g3 (די ישן אני חושב..) שהכניסה לכונן שלו והכונן הם כזה-

אני מעוניין לשדרג את הגודל שלו השאלה היא: 1. האם NVMe מתאים למחשב ולחיבור הזה
2. א"כ האם זה עדיף? או שזה סתם יכביד על המחשב...
תודה רבה.@איש-הישראלי
M.2 יעבוד עם חריץ 1 יעבוד לך יותר טוב ממה שיש עכשיו כפי שאתה רואה יש לך חריץ נוסף מיותר זה פחות מהיר מחריץ 1 והמחשב תומך בשני הסוגים אבל יותר טוב החריץ 1 היינו M.2 רגיל -
@איש-הישראלי
M.2 יעבוד עם חריץ 1 יעבוד לך יותר טוב ממה שיש עכשיו כפי שאתה רואה יש לך חריץ נוסף מיותר זה פחות מהיר מחריץ 1 והמחשב תומך בשני הסוגים אבל יותר טוב החריץ 1 היינו M.2 רגיל@יעקב-אליעזר 1. לפי מה שראיתי באינטרנט והבנתי אין M.2 SSD עם חריץ אחד
2. בכל מקרה זה אומר שNVVMe לא יעבוד? -
@יעקב-אליעזר 1. לפי מה שראיתי באינטרנט והבנתי אין M.2 SSD עם חריץ אחד
2. בכל מקרה זה אומר שNVVMe לא יעבוד? -
א איש הישראלי סימן נושא זה כנפתר ב
-
א איש הישראלי סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות