בקשת מידע | טלפון מאלי אקספרס
-
אשמח לדעת לגבי הטלפון הזה
- האם זה אותו טלפון כמו ה Poco f6 pro של הארץ זה אותה גרסה?
- יש בזה עברית?
- איך עובד המכס https://www.aliexpress.com/item/1005006884105728.html?af_dp=xhe_shortlink&tt=xhe_short_link&sellerId=244755454&aff_fcid=7fb700d85aeb483d9a47aff08f110717-1723154468618-07223-_oD7WUrc&aff_fsk=_oD7WUrc&aff_platform=default&sk=_oD7WUrc&aff_trace_key=7fb700d85aeb483d9a47aff08f110717-1723154468618-07223-_oD7WUrc&terminal_id=4b5992ff4b964dfaa8c16fb3eb21ae4f&afSmartRedirect=y
-
אשמח לדעת לגבי הטלפון הזה
- האם זה אותו טלפון כמו ה Poco f6 pro של הארץ זה אותה גרסה?
- יש בזה עברית?
- איך עובד המכס https://www.aliexpress.com/item/1005006884105728.html?af_dp=xhe_shortlink&tt=xhe_short_link&sellerId=244755454&aff_fcid=7fb700d85aeb483d9a47aff08f110717-1723154468618-07223-_oD7WUrc&aff_fsk=_oD7WUrc&aff_platform=default&sk=_oD7WUrc&aff_trace_key=7fb700d85aeb483d9a47aff08f110717-1723154468618-07223-_oD7WUrc&terminal_id=4b5992ff4b964dfaa8c16fb3eb21ae4f&afSmartRedirect=y
@נחמן-פלח 1 כנראה לא אותה גרסה
2 כנראה שכן (הזמתי כמה וכמה מכשרים מאליאקספרס שלא היה במפרט עיברית ובסוף היה)
3 עובר חלק (למשל הזמנתי טאבלט ולא לקחו או עקבו במכס) -
אשמח לדעת לגבי הטלפון הזה
- האם זה אותו טלפון כמו ה Poco f6 pro של הארץ זה אותה גרסה?
- יש בזה עברית?
- איך עובד המכס https://www.aliexpress.com/item/1005006884105728.html?af_dp=xhe_shortlink&tt=xhe_short_link&sellerId=244755454&aff_fcid=7fb700d85aeb483d9a47aff08f110717-1723154468618-07223-_oD7WUrc&aff_fsk=_oD7WUrc&aff_platform=default&sk=_oD7WUrc&aff_trace_key=7fb700d85aeb483d9a47aff08f110717-1723154468618-07223-_oD7WUrc&terminal_id=4b5992ff4b964dfaa8c16fb3eb21ae4f&afSmartRedirect=y
@נחמן-פלח כתב בבקשת מידע | טלפון מאלי אקספרס:
אשמח לדעת לגבי הטלפון הזה
- האם זה אותו טלפון כמו ה Poco f6 pro של הארץ זה אותה גרסה?
- יש בזה עברית?
- איך עובד המכס https://www.aliexpress.com/item/1005006884105728.html?af_dp=xhe_shortlink&tt=xhe_short_link&sellerId=244755454&aff_fcid=7fb700d85aeb483d9a47aff08f110717-1723154468618-07223-_oD7WUrc&aff_fsk=_oD7WUrc&aff_platform=default&sk=_oD7WUrc&aff_trace_key=7fb700d85aeb483d9a47aff08f110717-1723154468618-07223-_oD7WUrc&terminal_id=4b5992ff4b964dfaa8c16fb3eb21ae4f&afSmartRedirect=y
כעיקרון, לא מומלץ להזמין מוצרים יקרים מעלי אקספרס אא"כ אתה יודע על מישהו שקנה כבר
בכל אופן אם אתה מזמין תזמין בפייפאל -
@נחמן-פלח 1 כנראה לא אותה גרסה
2 כנראה שכן (הזמתי כמה וכמה מכשרים מאליאקספרס שלא היה במפרט עיברית ובסוף היה)
3 עובר חלק (למשל הזמנתי טאבלט ולא לקחו או עקבו במכס)@חיים-דוד-לוק21 כתב בבקשת מידע | טלפון מאלי אקספרס:
3 עובר חלק (למשל הזמנתי טאבלט ולא לקחו או עקבו במכס)
כמה עלה הטאבלט?
בעיקרון מעל 75$ זה כן אמור להיתקע ואז אתה משלם על זה כמדומני 17%, לפעמים אתה יכול לבקש מהמוכר לכתוב על החבילה שזה עלה פחות מ75$, אבל אם זה נראה להם גדול או שהשווי המוצהר לא תואם לתכולה הם יבקשו קבלה -
@חיים-דוד-לוק21 כתב בבקשת מידע | טלפון מאלי אקספרס:
3 עובר חלק (למשל הזמנתי טאבלט ולא לקחו או עקבו במכס)
כמה עלה הטאבלט?
בעיקרון מעל 75$ זה כן אמור להיתקע ואז אתה משלם על זה כמדומני 17%, לפעמים אתה יכול לבקש מהמוכר לכתוב על החבילה שזה עלה פחות מ75$, אבל אם זה נראה להם גדול או שהשווי המוצהר לא תואם לתכולה הם יבקשו קבלה@אבאלה כתב בבקשת מידע | טלפון מאלי אקספרס:
17%
עדיף לקנות בארץ
@אבאלה כתב בבקשת מידע | טלפון מאלי אקספרס:
לפעמים אתה יכול לבקש מהמוכר לכתוב על החבילה שזה עלה פחות מ75$,
לא נראה לי שחברה גדולה תעשה כזה דבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות