בירור | נעלם לי הווי פיי מהמחשב
-
עברתי על מלה שרשורים אבל פתרון לא מצאתי

מה אני יכול לעשות
רציתי להוריד דרייבר מהאתר היצרן אבל אני לא יודע מה הדגם המחשב
@FSHLOMO כתב בבירור | נעלם לי הווי פיי מהמחשב:
עברתי על מלה שרשורים אבל פתרון לא מצאתי

מה אני יכול לעשות
רציתי להוריד דרייבר מהאתר היצרן אבל אני לא יודע מה הדגם המחשב
יתכן שזו חסימה בביוס
-
@Yanky כתב בבירור | נעלם לי הווי פיי מהמחשב:
@FSHLOMO רוצה עזרה מרחוק?
תכלס אחרי כל הכזרה שלך
אתמול לא עבד לי בסוף
היום פותח את המחשב הווי פיי חזר
אבל המחשב נהיה לי קצת איטי + קרס לי כבר 3 פעמים היום -
-
-
-
@emusic802 כתב בבירור | נעלם לי הווי פיי מהמחשב:
@FSHLOMO אם אתה בבני ברק אני יכול בשמחה לעזור


אני בבלגיה -
@Yanky כתב בבירור | נעלם לי הווי פיי מהמחשב:
@FSHLOMO רוצה עזרה מרחוק?
תכלס אחרי כל הכזרה שלך
אתמול לא עבד לי בסוף
היום פותח את המחשב הווי פיי חזר
אבל המחשב נהיה לי קצת איטי + קרס לי כבר 3 פעמים היום@FSHLOMO אז כבר כתבתי לך מה הבעיה
אין מנוס מלהחליף כרטיס רשת
הוא הלך!! פיזית!! -
@emusic802 כתב בבירור | נעלם לי הווי פיי מהמחשב:
@FSHLOMO אם אתה בבני ברק אני יכול בשמחה לעזור


אני בבלגיה -
@emusic802 כתב בבירור | נעלם לי הווי פיי מהמחשב:
@FSHLOMO
כשתגיע לארץ
או כשאני יגיע לבלגיה

אני יגיע כנראה לארץ לפני שתגיע לבלגיה

אבל בכל מקרה זה מחשב של העבודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות