באג | באג | באג | באג | בעיה מוזרה - המקשים בצד של המקלדת לא עובדים, מי יודע למה? (לא קשור ל NUM LOCK)
-
בעיה מוזרה
המקשים בצד של המקלדת לא עובדים, מי יודע למה?
(לא קשור ל NUM LOCK)
מדובר במחשב ניד שי לו מספרים בצד בנוסף ללמעלה, ואני פשוט לא מצליח להשתמש כמספרים (לא קשור ל NUM LOCK),
מה שיותר מוזר זה שה*-+/ כן עובדים, רק הספרות לא
קורה גם במקלדת חיצונית שאני מחבראנא הבו עצה
נ.ב. לא יודע אם קשור, יש לי בעיה נוספת שמשום מה השעון במחשב לא מתעדכן אוטומטי על אף שמוגדר לו
-
בעיה מוזרה
המקשים בצד של המקלדת לא עובדים, מי יודע למה?
(לא קשור ל NUM LOCK)
מדובר במחשב ניד שי לו מספרים בצד בנוסף ללמעלה, ואני פשוט לא מצליח להשתמש כמספרים (לא קשור ל NUM LOCK),
מה שיותר מוזר זה שה*-+/ כן עובדים, רק הספרות לא
קורה גם במקלדת חיצונית שאני מחבראנא הבו עצה
נ.ב. לא יודע אם קשור, יש לי בעיה נוספת שמשום מה השעון במחשב לא מתעדכן אוטומטי על אף שמוגדר לו
-
בעיה מוזרה
המקשים בצד של המקלדת לא עובדים, מי יודע למה?
(לא קשור ל NUM LOCK)
מדובר במחשב ניד שי לו מספרים בצד בנוסף ללמעלה, ואני פשוט לא מצליח להשתמש כמספרים (לא קשור ל NUM LOCK),
מה שיותר מוזר זה שה*-+/ כן עובדים, רק הספרות לא
קורה גם במקלדת חיצונית שאני מחבראנא הבו עצה
נ.ב. לא יודע אם קשור, יש לי בעיה נוספת שמשום מה השעון במחשב לא מתעדכן אוטומטי על אף שמוגדר לו
@יאיר-צ כתב בבאג | באג | באג | באג | בעיה מוזרה - המקשים בצד של המקלדת לא עובדים, מי יודע למה? (לא קשור ל NUM LOCK):
בעיה מוזרה
המקשים בצד של המקלדת לא עובדים, מי יודע למה?
(לא קשור ל NUM LOCK)
מדובר במחשב ניד שי לו מספרים בצד בנוסף ללמעלה, ואני פשוט לא מצליח להשתמש כמספרים (לא קשור ל NUM LOCK),
מה שיותר מוזר זה שה*-+/ כן עובדים, רק הספרות לא
קורה גם במקלדת חיצונית שאני מחבראנא הבו עצה
נ.ב. לא יודע אם קשור, יש לי בעיה נוספת שמשום מה השעון במחשב לא מתעדכן אוטומטי על אף שמוגדר לו
-
@יאיר-צ כתב בבאג | באג | באג | באג | בעיה מוזרה - המקשים בצד של המקלדת לא עובדים, מי יודע למה? (לא קשור ל NUM LOCK):
בעיה מוזרה
המקשים בצד של המקלדת לא עובדים, מי יודע למה?
(לא קשור ל NUM LOCK)
מדובר במחשב ניד שי לו מספרים בצד בנוסף ללמעלה, ואני פשוט לא מצליח להשתמש כמספרים (לא קשור ל NUM LOCK),
מה שיותר מוזר זה שה*-+/ כן עובדים, רק הספרות לא
קורה גם במקלדת חיצונית שאני מחבראנא הבו עצה
נ.ב. לא יודע אם קשור, יש לי בעיה נוספת שמשום מה השעון במחשב לא מתעדכן אוטומטי על אף שמוגדר לו
-
@Yanky
תודה רבה, אין לי מילים, בינתיים זה עובד אני מקווה שימשיך כך,
אגב יש לך מושג למה השעון לא מתעדכן לי? -
@יאיר-צ כתב בבאג | באג | באג | באג | בעיה מוזרה - המקשים בצד של המקלדת לא עובדים, מי יודע למה? (לא קשור ל NUM LOCK):
בינתיים זה עובד
עד הפעם הבאה שתלחץ על הנל

לגבי השעון, עשית סנכרון?
@Yanky לגבי השעון, מופעל על כיוון אוטומטי אך כל פעם שאני מכבה את המחשב השעון נשאר על אותה השעה (הבטריה של המחשב נייד לא פעילה, אבל יש כיוון אוטומטי)
[לא סתם אני מקווה ולא בטוח, פשוט כבר כמה פעמים זה הסתדר (עם לוחצים הרבה זמן על הכפתור למעלה זה נדלק לכמה זמן) וחזר לסורו]
-
@יאיר-צ כתב בבאג | באג | באג | באג | בעיה מוזרה - המקשים בצד של המקלדת לא עובדים, מי יודע למה? (לא קשור ל NUM LOCK):
בינתיים זה עובד
עד הפעם הבאה שתלחץ על הנל

לגבי השעון, עשית סנכרון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות