בקשה | אהם יש אפלקציה מעקב למכשיר.
-
@מתלמד-2 כתב בבקשה | אהם יש אפלקציה מעקב למכשיר.:
אפלקציה שיכולה להתריא על נסיון כניסה שגוי שאתה יכול לדעת שניסו לנחש את הקוד.
כאן מדובר ע"ז ושני האפליקציות שם באנגלית
(יש אחת אחרת בפורום מתורגמת לעברית אני אחפש)@הרשוש כתב בבקשה | אהם יש אפלקציה מעקב למכשיר.:
(יש אחת אחרת בפורום מתורגמת לעברית אני אחפש)
התכוונת לזה?
https://mitmachim.top/topic/62046/שיתוף-אפליקציות-שתרגמתי -
@הרשוש כתב בבקשה | אהם יש אפלקציה מעקב למכשיר.:
(יש אחת אחרת בפורום מתורגמת לעברית אני אחפש)
התכוונת לזה?
https://mitmachim.top/topic/62046/שיתוף-אפליקציות-שתרגמתי -
-
@מתלמד-2 כתב בבקשה | אהם יש אפלקציה מעקב למכשיר.:
@MAKRO אתה יכול לעלות אותה אם כוכבית חסום בנטפרי.
30bba3f8-016e-4396-815c-1576cbb2ce43-com.wtmp.svdsoftware_133_apps.evozi.com.apk
זה לא טוב? -
@מתלמד-2 כתב בבקשה | אהם יש אפלקציה מעקב למכשיר.:
@MAKRO אתה יכול לעלות אותה אם כוכבית חסום בנטפרי.
30bba3f8-016e-4396-815c-1576cbb2ce43-com.wtmp.svdsoftware_133_apps.evozi.com.apk
זה לא טוב? -
@הרשוש כתב בבקשה | אהם יש אפלקציה מעקב למכשיר.:
30bba3f8-016e-4396-815c-1576cbb2ce43-com.wtmp.svdsoftware_133_apps.evozi.com.apk
זה לא יורד בנטפרי
-
@הרשוש
תוריד תדחוס לזיפ ותעלה את הקובץ או לדרייב ותן קישור עם כוכביותוכל הכבוד על הרצון לעזור
-
-
@מתלמד-2
יש אפליקציה בשם WTMP
שעושה בדיוק את מה שאתה מבקש ולא צריך מצלמה
יש אותה גם בפורום - בפוסט הזה
https://mitmachim.top/topic/37802/בקשה-אפליקציה-שברגע-שעושים-קוד-שגוי-אז-מצלם/16?_=1723033001205@MAKRO כתב בבקשה | אהם יש אפלקציה מעקב למכשיר.:
שעושה בדיוק את מה שאתה מבקש ולא צריך מצלמה
אז אייך זה מצלם?
@MAKROההיתי שמח לקבל אותה בעברית @Ykingsmart @עם-ישראל-חיי
ציטוט מימך מפה עקרונית תירגמתי אותה בעבר לחבר, איפשהו בארכיון.
זה רלונטי עדיין אם לא האם תוכל לתרגם אותה תודה
ובקשר לפוסט הזה https://mitmachim.top/topic/62046/שיתוף-אפליקציות-שתרגמתי
@החפץ-בעילום-שם-0 אשמח אם תוכל לעלות למי שבנטפרי
ואשמח לדעת מה ההבדל בין שתי ההפלקציות.
תודה -
@MAKRO כתב בבקשה | אהם יש אפלקציה מעקב למכשיר.:
שעושה בדיוק את מה שאתה מבקש ולא צריך מצלמה
אז אייך זה מצלם?
@MAKROההיתי שמח לקבל אותה בעברית @Ykingsmart @עם-ישראל-חיי
ציטוט מימך מפה עקרונית תירגמתי אותה בעבר לחבר, איפשהו בארכיון.
זה רלונטי עדיין אם לא האם תוכל לתרגם אותה תודה
ובקשר לפוסט הזה https://mitmachim.top/topic/62046/שיתוף-אפליקציות-שתרגמתי
@החפץ-בעילום-שם-0 אשמח אם תוכל לעלות למי שבנטפרי
ואשמח לדעת מה ההבדל בין שתי ההפלקציות.
תודה -
@החפץ-בעילום-שם-0
תודה עכשיו ירד לי
זה בעברית? -
@החפץ-בעילום-שם-0
תודה עכשיו ירד לי
זה בעברית?@יחצ כן
-
@החפץ-בעילום-שם-0
תודה
עריכה לגבי הפוסט הזה אתה יכול לעלות את הדברים שם בקובץ זיפ@יחצ @מתלמד-2 אפליקציית WTMP ש @MAKRO הביא - ניראה לי הכי טובה שיש.
יותר ממה שתירגמתי בפוסט הזה מצא את מרגל, כי WTMP כותב גם לאיזה אפליקציות הוא נכנס וגם יכול לצלם סיסמה שגויה/טובה וגם סתם מישהו הדליק את המסך בלי לנסות את הקוד...אני גם תירגמתי את WTMP הנה קובץ זיפ להורדה
WTMP_5.9.4_(com.wtmp.svdsoftware)[1].zip -
@החפץ-בעילום-שם-0
תודה
עריכה לגבי הפוסט הזה אתה יכול לעלות את הדברים שם בקובץ זיפ@יחצ כתב בבקשה | אהם יש אפלקציה מעקב למכשיר.:
@החפץ-בעילום-שם-0
תודה
עריכה לגבי הפוסט הזה אתה יכול לעלות את הדברים שם בקובץ זיפהעלתי חלק דברים בקובץ זיפ
וגם פתחתי פוסט חדש https://mitmachim.top/topic/73335/שיתוף-אפליקציות-מוצלחות-שתרגמתי-לעברית
אבל כבר חרגנו מספיק מהנושא...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות