בקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?
-
-
-
אשמח גם אני לקבל את אפליקציית osmand פרו.
@י-פרל תוכל לשלוח לי אותה? (ל@אביי כבר אין אותה) -
אשמח גם אני לקבל את אפליקציית osmand פרו.
@י-פרל תוכל לשלוח לי אותה? (ל@אביי כבר אין אותה)@יום-חדש-מתחיל כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
אשמח גם אני לקבל את אפליקציית osmand פרו.
@י-פרל תוכל לשלוח לי אותה? (ל@אביי כבר אין אותה)מתייג גם @יוני-10
-
@יום-חדש-מתחיל כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
אשמח גם אני לקבל את אפליקציית osmand פרו.
@י-פרל תוכל לשלוח לי אותה? (ל@אביי כבר אין אותה)מתייג גם @יוני-10
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@יום-חדש-מתחיל כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
אשמח גם אני לקבל את אפליקציית osmand פרו.
@י-פרל תוכל לשלוח לי אותה? (ל@אביי כבר אין אותה)מתייג גם @יוני-10
אני גם מחפש את זה
-
@י-פרל
שלח לי אני אנסה לפרוץ לך ועם לא אני יביא לך את האפליקציה הפרו יש לי אותה אבל לא כרגעהכרטיס שלי אצל מישהו אחר
@יוני-10 כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
ועם לא אני יביא לך את האפליקציה הפרו יש לי אותה אבל לא כרגע
@יוני-10 כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@יום-חדש-מתחיל כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
אשמח גם אני לקבל את אפליקציית osmand פרו.
@י-פרל תוכל לשלוח לי אותה? (ל@אביי כבר אין אותה)מתייג גם @יוני-10
אני גם מחפש את זה
-
@יוני-10 כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
ועם לא אני יביא לך את האפליקציה הפרו יש לי אותה אבל לא כרגע
@יוני-10 כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@יום-חדש-מתחיל כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
אשמח גם אני לקבל את אפליקציית osmand פרו.
@י-פרל תוכל לשלוח לי אותה? (ל@אביי כבר אין אותה)מתייג גם @יוני-10
אני גם מחפש את זה
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@יוני-10 כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
ועם לא אני יביא לך את האפליקציה הפרו יש לי אותה אבל לא כרגע
@יוני-10 כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@יום-חדש-מתחיל כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
אשמח גם אני לקבל את אפליקציית osmand פרו.
@י-פרל תוכל לשלוח לי אותה? (ל@אביי כבר אין אותה)מתייג גם @יוני-10
אני גם מחפש את זה
היה לי את זה האבל כבר לא
-
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@יוני-10 כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
ועם לא אני יביא לך את האפליקציה הפרו יש לי אותה אבל לא כרגע
@יוני-10 כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
@יום-חדש-מתחיל כתב בבקשה | אפלקציית מפות OsmAnd פרוץ (PRO), יש דבר כזה?:
אשמח גם אני לקבל את אפליקציית osmand פרו.
@י-פרל תוכל לשלוח לי אותה? (ל@אביי כבר אין אותה)מתייג גם @יוני-10
אני גם מחפש את זה
היה לי את זה האבל כבר לא
-
ז זמני התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
