בקשת מידע | כרטיס שמזוהה רק בניהול דיסקים, מה עושים כדי להחזיר אותו לכרטיס רגיל?
-
מעלה תמונה מהניהול דיסקים

הכרטיס הזה היה בתוך נגן והיה מוגדר במקום המערכת הראשית של הנגן כלו' עליו הותקנו אפליקציות.
ועכשיו המחשב שלי לא מזהה אותו רק דרך הניהול דיסקים, השאלה מה ללחוץ בשביל שיחזור לכרטיס רגיל - אם ישנה אפשרות בלי שיאבד החומר עדיף אם אין אפשרות גם טוב. מה לעשות?
זה תמונה בתוך תוכנה של ניהול דיסקים תוכנה ניידת שהביאו בפורום.

-
מעלה תמונה מהניהול דיסקים

הכרטיס הזה היה בתוך נגן והיה מוגדר במקום המערכת הראשית של הנגן כלו' עליו הותקנו אפליקציות.
ועכשיו המחשב שלי לא מזהה אותו רק דרך הניהול דיסקים, השאלה מה ללחוץ בשביל שיחזור לכרטיס רגיל - אם ישנה אפשרות בלי שיאבד החומר עדיף אם אין אפשרות גם טוב. מה לעשות?
זה תמונה בתוך תוכנה של ניהול דיסקים תוכנה ניידת שהביאו בפורום.

@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | כרטיס שמזוהה רק בניהול דיסקים, מה עושים כדי להחזיר אותו לכרטיס רגיל?:
ועכשיו המחשב שלי לא מזהה אותו
תקצה אות כונן
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | כרטיס שמזוהה רק בניהול דיסקים, מה עושים כדי להחזיר אותו לכרטיס רגיל?:
ועכשיו המחשב שלי לא מזהה אותו
תקצה אות כונן
@משחזר-מידע דרך הניהול אפשר גם או דרך התוכנה? אשמח אם תפרט על מה ללחוץ. אני מהאלה שמסבירים לאט אני מבין בטילים...
-
ב ברי קלמנוביץ סימן נושא זה כשאלה ב
-
@משחזר-מידע דרך הניהול אפשר גם או דרך התוכנה? אשמח אם תפרט על מה ללחוץ. אני מהאלה שמסבירים לאט אני מבין בטילים...
@ברי-קלמנוביץ הכי פשוט בהגדרות ווינדוס.
נהל דיסקים ואמצעי איחסון>הכונן הרלוונטי>הקצה אות כונן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות