בקשת מידע | רחפן עמיד לילדים?
-
-
@א-מ כתב בבקשת מידע | רחפן עמיד לילדים?:
@aiib יש את הרחפן הזה (יש כמה דגמים לבחירה), הוא יהיה עמיד קצת אך אין לו אופציות מהממות לצילום.
מה הכוונה עמיד קצת?...
כמה זמן הבטריה מחזיקה?
אין אפשרות בלי סמארטפון? -
@א-מ כתב בבקשת מידע | רחפן עמיד לילדים?:
@aiib יש את הרחפן הזה (יש כמה דגמים לבחירה), הוא יהיה עמיד קצת אך אין לו אופציות מהממות לצילום.
מה הכוונה עמיד קצת?...
כמה זמן הבטריה מחזיקה?
אין אפשרות בלי סמארטפון?@aiib בלי סמארטפון יש רק ברחפנים יקרים(מאוד) שאז יש מסך בשלט
-
@aiib כתב בבקשת מידע | רחפן עמיד לילדים?:
מה הכוונה עמיד קצת?...
יש לו חיישני קירבה של אינפרה אדום ופלסטיק רך למניעת שברים.
כמה זמן הבטריה מחזיקה?
בין 10 ל-20 דקות.
אין אפשרות בלי סמארטפון?
אין אפשרות ואין משהו לילדים בלי סמארטפון.
@א-מ כתב בבקשת מידע | רחפן עמיד לילדים?:
@aiib כתב בבקשת מידע | רחפן עמיד לילדים?:
מה הכוונה עמיד קצת?...
יש לו חיישני קירבה של אינפרה אדום ופלסטיק רך למניעת שברים.
אבל אם נגמר הבטריה הוא לא מתרסק?
החיישיני קריבה באמת עובדים? גם עם חוטי חשמל/עצים וענפים?כמה זמן הבטריה מחזיקה?
בין 10 ל-20 דקות.
אין אפשרות בלי סמארטפון?
אין אפשרות ואין משהו לילדים בלי סמארטפון.
אויש... למה? מה מיוחד בילדים?
-
@א-מ כתב בבקשת מידע | רחפן עמיד לילדים?:
@aiib כתב בבקשת מידע | רחפן עמיד לילדים?:
מה הכוונה עמיד קצת?...
יש לו חיישני קירבה של אינפרה אדום ופלסטיק רך למניעת שברים.
אבל אם נגמר הבטריה הוא לא מתרסק?
החיישיני קריבה באמת עובדים? גם עם חוטי חשמל/עצים וענפים?כמה זמן הבטריה מחזיקה?
בין 10 ל-20 דקות.
אין אפשרות בלי סמארטפון?
אין אפשרות ואין משהו לילדים בלי סמארטפון.
אויש... למה? מה מיוחד בילדים?
@aiib אינו מתרסת ואם אתה רוצה יש כאלה רחפנים בארץ בסביבות 150 שקל
-
@aiib בלי סמארטפון יש רק ברחפנים יקרים(מאוד) שאז יש מסך בשלט
@חיים-דוד-לוק21 כתב בבקשת מידע | רחפן עמיד לילדים?:
@aiib בלי סמארטפון יש רק ברחפנים יקרים(מאוד) שאז יש מסך בשלט
אם אין סמארטפון א"א להשתמש או שפשוט הוא יצטרך להיות בקשר עין כל הזמן?
-
@חיים-דוד-לוק21 כתב בבקשת מידע | רחפן עמיד לילדים?:
@aiib בלי סמארטפון יש רק ברחפנים יקרים(מאוד) שאז יש מסך בשלט
אם אין סמארטפון א"א להשתמש או שפשוט הוא יצטרך להיות בקשר עין כל הזמן?
-
@aiib אפשר להשתמש אבל צריך לשמור על קשר עין, וכן הרבה פונקציות לא זמינות...
בDJI יש הגבלת גובה כשאין את האפליקציה...
הכל בהנחה שאין לך מסך בשלט.
הרחפן הבא נראה עם תצוגה עצמאית
אבל אני לא יודע כמה הוא שווה באמת... -
הרחפן הבא נראה עם תצוגה עצמאית
אבל אני לא יודע כמה הוא שווה באמת...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות