בקשה | אשמח אם מישהו יכול לשלוח פרימייר בעברית תודה
-
@חיים-אשלג עדיין לא קיים, התוכנה צריכה הבנה בלי שום קשר לשפה
-
@חיים-אשלג https://mitmachim.top/topic/12504/אדובי-פרמייר-2020-תוכנות-בהתקנה-אוטומטית-פישל-עם-ממשק-בעברית-והוראות-לתמיכה-בעברית
רק שים לב, התוכנה לא עובדת/מותקנת על כל מחשב מסיבה לא ידועה. וכן, צריך ללמוד את התוכנה אם אתה עדיין לא מכיר אותה.
-
@חיים-אשלג https://mitmachim.top/topic/12504/אדובי-פרמייר-2020-תוכנות-בהתקנה-אוטומטית-פישל-עם-ממשק-בעברית-והוראות-לתמיכה-בעברית
רק שים לב, התוכנה לא עובדת/מותקנת על כל מחשב מסיבה לא ידועה. וכן, צריך ללמוד את התוכנה אם אתה עדיין לא מכיר אותה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות