בירור | קמפיין עם זיהוי מספר אישי ושמיעת ההודעה בחזרה למספר
-
אני שולח הודעת קמפיין
ואני רוצה שכל המנויים יקבלו את ההודעה ממספרי האישי מסיבה מסויימת
(זה כבר למדתי איך עושים)
השאלה היא איך מגדירים שכאשר יחזרו למספר טלפון שלי הם ישמעו את ההודעה וזה לא יחייג אלי???@ישראל-העם
תעשה הפניית שיחות למערכת מהמספר שלך -
שכחתי לציין שהמערכת משמשת לקו מידע ציבורי כלשהו
ואני רק משתמש עם המערכת גם כאמצעי לשליחת הודעות קמפיין
ולכן אני לא רוצה להפנות למערכת כי אז גם מי שלא קיבל את ההודעת קמפיין יוכל לשמוע את ההודעה. -
אני שולח הודעת קמפיין
ואני רוצה שכל המנויים יקבלו את ההודעה ממספרי האישי מסיבה מסויימת
(זה כבר למדתי איך עושים)
השאלה היא איך מגדירים שכאשר יחזרו למספר טלפון שלי הם ישמעו את ההודעה וזה לא יחייג אלי???@ישראל-העם כתב בבירור | קמפיין עם זיהוי מספר אישי ושמיעת ההודעה בחזרה למספר:
ואני רוצה שכל המנויים יקבלו את ההודעה ממספרי האישי מסיבה מסויימת
(זה כבר למדתי איך עושים)איך עושים את זה באמת
-
@ישראל-העם
זה קצת בעייתי,
אבל אתה יכול לעשות פילטר שיסנן את המתקשרים,
דהיינו- שכל מספרי הטלפון שרשומים בקמפיין יופנו לשמיעת הקמפיין (אם אין לך שלוחה לקמפיין תעשה כמו שכתוב פה )
כמובן שבגלל שזה ע"י הפניית שיחות ולא שיחה רגילה את צריך להשתמש בזה@טופטופיסט
ווהאו הסתבכתי לא הבנתי איך עושים את זה -
@טופטופיסט
ווהאו הסתבכתי לא הבנתי איך עושים את זה@ישראל-העם אם הבנתי נכון
תגדיר בשלוחה הראשית:
check_did_and_go_to_folder=yes
did_directed_check=yes
(מספר הטלפון של המערכת)-Directed-(מספר הטלפון שלך)=(נתיב השלוחה ששם ההודעה ע"י \ )תמחוק את הסוגריים ותבדוק שזה באמת עובד כי לא עובד בכל חברות התקשורת