בירור | הגדרות ביוס
-
@גיבור כתב בבירור | הגדרות ביוס:
המחשב הוא אסוס VIVOBOOK14.
צריך להכיר ת'BIOS שלך
אבל בכללי אמור להיות אפשרות כזאת -
@גיבור כתב בבירור | הגדרות ביוס:
המחשב הוא אסוס VIVOBOOK14.
צריך להכיר ת'BIOS שלך
אבל בכללי אמור להיות אפשרות כזאת@משחזר-מידע זה הלוח אם X1404ZA
-
@משחזר-מידע זה הלוח אם X1404ZA
@גיבור כתב בבירור | הגדרות ביוס:
זה הלוח אם
ומה זה מוסיף?
כבר שמענו לעיל שמדובר בvivobook14
עדיין אני אישית לא מכיר את כל סוגי הBIOS שקיימים בעולם בע"פ -
@גיבור כתב בבירור | הגדרות ביוס:
המחשב הוא אסוס VIVOBOOK14.
צריך להכיר ת'BIOS שלך
אבל בכללי אמור להיות אפשרות כזאת -
@דוד-משה-1 להגדיר שהוא לא יקרא את הדיסק הקשיח.
-
-
-
@גיבור מה יש בBOOT?
-
@גיבור מה יש בBOOT?
-
@גיבור כתב בבירור | הגדרות ביוס:
האם יש אפשרות להגדיר בביוס שהוא לא יקרא את הדיסק הקשיח. תודה.
לא הבנתי מה תרצה שכן יקרא?
-
@גיבור כתב בבירור | הגדרות ביוס:
האם יש אפשרות להגדיר בביוס שהוא לא יקרא את הדיסק הקשיח. תודה.
לא הבנתי מה תרצה שכן יקרא?
-
@משחזר-מידע
שיקרא רק את האונקי שאני יכניס לו, ושלאונקי לא תהיה גישה לדיסק קשיח.
אם זה יכול לעזור פה יש עוד תמונות של הביוס הזה.@גיבור נראה לי הראשון בadvance אם תהפוך אותו לDisabled יעשה את מבוקשך
-
@גיבור נראה לי הראשון בadvance אם תהפוך אותו לDisabled יעשה את מבוקשך
@משחזר-מידע תודה

-
@גיבור נראה לי הראשון בadvance אם תהפוך אותו לDisabled יעשה את מבוקשך
@משחזר-מידע
זה

לא עזר זה מבטל את העכבר. -
@משחזר-מידע
זה

לא עזר זה מבטל את העכבר. -
@emusic802 זה לא רק סוגר שהבוט לא יפתח?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




