בעיה | מכשיר יאנג (gt-s6310) מתחיל להדלק ונעצר
-
@החפץ-בעילום-שמו כתב בבעיה | מכשיר יאנג (gt-s6310) מתחיל להדלק ונעצר:
יש מכשירי פלאפון כשרים וטובים שתומכים בדור 4?
יש.
לכל אחד המעלות שלו והחסרונות שלו, תעשה חיפוש בפורום ותראה שיש על זה כבר כמה סקרים, אאל"ט...@החפץ-בעילום-שמו כתב בבעיה | מכשיר יאנג (gt-s6310) מתחיל להדלק ונעצר:
והאם אולי מע"כ יכול לפתור לי את הבעיה במכשיר הישן שלי...?
אני לא יודע...
ניסית להחליף בטריה?@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מכשיר יאנג (gt-s6310) מתחיל להדלק ונעצר:
אני לא יודע...
ניסית להחליף בטריה?לא.
נראה לך שהבעיה בבטריה? -
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מכשיר יאנג (gt-s6310) מתחיל להדלק ונעצר:
אני לא יודע...
ניסית להחליף בטריה?לא.
נראה לך שהבעיה בבטריה?@החפץ-בעילום-שמו יש מצב...
מקווה שלא בגירסה...
אבל גם יכול להיות, שנמאס לו...
אמרת שאתה משתמש עם זה שנים... -
@החפץ-בעילום-שמו יש מצב...
מקווה שלא בגירסה...
אבל גם יכול להיות, שנמאס לו...
אמרת שאתה משתמש עם זה שנים...@יוסף-אלחנן
אכן, קניתי בערך לפני 8/9 שנים...
אבל אני ינסה עם בטריה אחרת, תודה על העזרה. -
@יוסף-אלחנן
אכן, קניתי בערך לפני 8/9 שנים...
אבל אני ינסה עם בטריה אחרת, תודה על העזרה.@החפץ-בעילום-שמו 8 שנים עם אותה בטריה?!
וואו... -
@החפץ-בעילום-שמו יש מצב...
מקווה שלא בגירסה...
אבל גם יכול להיות, שנמאס לו...
אמרת שאתה משתמש עם זה שנים...@יוסף-אלחנן לגיסתי עכשיו נהרס אחרי 10 שנים
היא לא מתרגלת ל4X4 שבעלה קנה לה... -
@יוסף-אלחנן לגיסתי עכשיו נהרס אחרי 10 שנים
היא לא מתרגלת ל4X4 שבעלה קנה לה... -
@מלכהלה אני באמת לא יודע מה יעשו חובבי הטאצ'ים אחרי שהרפורמה נכנסת...
אני נשברתי וקניתי F21 PRO...
ליידער

@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מכשיר יאנג (gt-s6310) מתחיל להדלק ונעצר:
ליידער
יתרגלו לנוקיה, לא? זה היחיד הנורמלי של דור 4 ככה"נ?
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מכשיר יאנג (gt-s6310) מתחיל להדלק ונעצר:
ליידער
יתרגלו לנוקיה, לא? זה היחיד הנורמלי של דור 4 ככה"נ?
-
אני קיבלתי הודעה שזה מתחיל ב1.1.25 יכול להיות שהשתנה
@החפץ-בעילום-שמו אני עכשיוקניתי מכשיר כזה תותח דרגה 4 שיש בו הכל ללא דפדפן וממש מרוצה (יחסית) -
@מלכהלה כתב בבעיה | מכשיר יאנג (gt-s6310) מתחיל להדלק ונעצר:
אני עכשיוקניתי מכשיר כזה תותח דרגה 4 שיש בו הכל ללא דפדפן וממש מרוצה (יחסית)
איזה מכשיר ?
תשלח קישור. -
-
@מלכהלה בטוחה שזה דור 4?
זה יאנג..
הוא דור 3...
והוא ייחסם לאחר שהרפורמה נכנסת לתוקף...@יוסף-אלחנן אמרתי שהוא דור 4?
-
@יוסף-אלחנן אמרתי שהוא דור 4?
@מלכהלה
אז מה הכוונה?
@מלכהלה כתב בבעיה | מכשיר יאנג (gt-s6310) מתחיל להדלק ונעצר:מכשיר כזה תותח דרגה 4
-
@מלכהלה
אז מה הכוונה?
@מלכהלה כתב בבעיה | מכשיר יאנג (gt-s6310) מתחיל להדלק ונעצר:מכשיר כזה תותח דרגה 4
@יוסף-אלחנן דרגה 4 - ללא דפדפן!!
יש 5 דרגות -
@יוסף-אלחנן דרגה 4 - ללא דפדפן!!
יש 5 דרגות -
@מלכהלה וואלה, לא הכרתי...
חשבתי שאת מתכוונת לדור 4...אז תכלס, קנית עכשיו מכשיר שאוטוטו נחסם...
@יוסף-אלחנן גם השיאומי שקנית לא תומך ב volte!
-
@יוסף-אלחנן גם השיאומי שקנית לא תומך ב volte!
-
@חד-גדיא כלומר?
אני לא ממש מבין ברשתות...
זה לא דור 4? -
@יוסף-אלחנן הF21PRO דור 4 רק לאינטרנט, לא לשיחות.
לא תומך בVOLTE -
@מישהו12 וזה ייחסם אחרי 2025?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות