בעיה | תוכנה ברקע שעובדת כל הזמן
-
יש לי איזה תוכנה שעובדת כל הזמן ולוקחת לי הרבה אחוזים מהמעבד
מה זה?
ואיך מכבים אותה?(לא נותן לסיים משימה)
@דיס זה האנטי וירוס המובנה של ווינדוס
אם אתה רוצה אתה יכול להשבית אותו עם תוכנה מהפורום ולהתקין אסאט שלוקח הרבה פחות -
@דיס זה האנטי וירוס המובנה של ווינדוס
אם אתה רוצה אתה יכול להשבית אותו עם תוכנה מהפורום ולהתקין אסאט שלוקח הרבה פחות@DAVID-MMOD זה כל האנטי וירוס?
כי הבנתי שזה משהו לסריקת תוכנות זדוניות -
@DAVID-MMOD זה כל האנטי וירוס?
כי הבנתי שזה משהו לסריקת תוכנות זדוניות@דיס וירוס זה בגימטריא תוכנה זדונית ואם לא מספיק תוסיף עוד וירוס...
זה אותו דבר........ -
@דיס וירוס זה בגימטריא תוכנה זדונית ואם לא מספיק תוסיף עוד וירוס...
זה אותו דבר........@DAVID-MMOD לא אחזתי עמד לי בראש אפליקציות
תכלס אין שום דרך אחרת להוריד למשל שפעם בכמה זמן רק יבדוק וכדו'? -
@DAVID-MMOD לא אחזתי עמד לי בראש אפליקציות
תכלס אין שום דרך אחרת להוריד למשל שפעם בכמה זמן רק יבדוק וכדו'?@דיס עדיף שלא
אבל אפשר לכבות הגנה בזמן אמת וכו' ולהגדר סריקה שבועית או משו כזה. לא מומלץ!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות