בירור | זה בטריה גרמנית מומלצת או זיוף דומה?
-
@בהתחלה כתב בבירור | זה בטריה גרמנית מומלצת או זיוף דומה?:
המוכר מכר לי את זה כגרמני לפלא' 4 על 4 לא ידעתי אם זה המדובר שיחזיק הרבה מאד שעות

?
פוסט זה נמחק! -
זה לא polarcell 'הגרמני' הידוע אם כי גם ההוא אני לא חושב "שיחזיק הרבה מאוד שעות"
-
@בהתחלה זה רק 1300 בגרמנית שיש לי יש 2450 וכך שזה באמת מחזיק פי שניים
בבטריות הרגילות יש 1100 -
ג גבר התייחס לנושא זה ב
-
@בהתחלה זה רק 1300 בגרמנית שיש לי יש 2450 וכך שזה באמת מחזיק פי שניים
בבטריות הרגילות יש 1100@DAVID-MMOD כתב בבירור | זה בטריה גרמנית מומלצת או זיוף דומה?:
@בהתחלה זה רק 1300 בגרמנית שיש לי יש 2450 וכך שזה באמת מחזיק פי שניים
בבטריות הרגילות יש 1100יש לך קישור לקניית גרמני אמיתי?
-
@DAVID-MMOD כתב בבירור | זה בטריה גרמנית מומלצת או זיוף דומה?:
@בהתחלה זה רק 1300 בגרמנית שיש לי יש 2450 וכך שזה באמת מחזיק פי שניים
בבטריות הרגילות יש 1100יש לך קישור לקניית גרמני אמיתי?
@בהתחלה
https://he.aliexpress.com/item/1005007101532193.html?spm=a2g0o.productlist.main.21.4ae6SoYsSoYswj&algo_pvid=bb0394ca-6bdf-476f-8c95-b4282c599d84&algo_exp_id=bb0394ca-6bdf-476f-8c95-b4282c599d84-10&pdp_npi=4%40dis!ILS!19.64!11.79!!!38.38!23.03!%402101584d17216544592828335e3d82!12000039405037598!sea!IL!4699746766!&curPageLogUid=sKFXJPpR4pt6&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3Aזו בטריה שקניתי לפני כמה שנים - לא בטוח מהקישור הזה - והיא באמת עובדת יותר מפי שנים זמן, קרי - הקיבולת היותר מכפולה אמיתית
קניתי כמה כאלו והם עובדות פצצה, אם כי לאחר כשנה - שנה וחצי של שימוש התפוקה ירדה, אבל עדיין הרבה מעל המקורית שהיא 1020 MA
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות