עזרה | קושחה בעברית לסמסונג s21 שנקנה בארה"ב
-
@שניאור-שמח כתב בעזרה | קושחה בעברית לסמסונג s21 שנקנה בארה"ב:
תודה, אבל אני לא רוצה לצרוב סתם בלי שאני יודע שזה יעבוד..
צודק
לפחות תדע שאין לך מה לנסות לצרוב משהו אחר כי הגרסאות עם U בסוף הם אמריקאיות לחלוטין ללא עברית
@emusic802 תודה לך, אם מישהו יודע האם אפשר לצרוב על זה גרסה ישראלית אני אשמח
-
@emusic802 תודה לך, אם מישהו יודע האם אפשר לצרוב על זה גרסה ישראלית אני אשמח
@שניאור-שמח
האמת שסיקרנת אותי עם השאלה והחלטתי לבדוק
מחיפוש קצר בXDA ועוד כמה פורומים נראה שאמנם אפשר עקרונית וזה יכול לעבוד אבל זה לא לצרוב בצורה רגילה כלומר Odin לא יודע לעשות את זה
מה כן צריך לעשות לא כל כך הבנתי
מצרף לך תמונת מסך ממה שכתוב שם אם תבין בהצלחה

-
@שניאור-שמח
האמת שסיקרנת אותי עם השאלה והחלטתי לבדוק
מחיפוש קצר בXDA ועוד כמה פורומים נראה שאמנם אפשר עקרונית וזה יכול לעבוד אבל זה לא לצרוב בצורה רגילה כלומר Odin לא יודע לעשות את זה
מה כן צריך לעשות לא כל כך הבנתי
מצרף לך תמונת מסך ממה שכתוב שם אם תבין בהצלחה

@emusic802 כתב בעזרה | קושחה בעברית לסמסונג s21 שנקנה בארה"ב:
@שניאור-שמח
האמת שסיקרנת אותי עם השאלה והחלטתי לבדוק
מחיפוש קצר בXDA ועוד כמה פורומים נראה שאמנם אפשר עקרונית וזה יכול לעבוד אבל זה לא לצרוב בצורה רגילה כלומר Odin לא יודע לעשות את זה
מה כן צריך לעשות לא כל כך הבנתי
מצרף לך תמונת מסך ממה שכתוב שם אם תבין בהצלחה

ניסיתי להבין אבל לא הצלחתי, אם מישהו אחר הבין אשמח שיסביר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות