בעיה | נעלמה לי הצלמה
-
שלום יש לי F21 הייתה לי פשלה בטלפון ופאתום המצלמה נעלמה מהטלפון גם שאני מנסה להיכנס דרך גלריה או משהו זה עדיין מראה מצלמה עצר האפליקציה כן קיימת בהגדרות היישומים יש פתרון?
@4vfdfdr אם אתה מתקין אפליקציה של מצלמה אחרת, מה קורה?
-
@4vfdfdr אם אתה מתקין אפליקציה של מצלמה אחרת, מה קורה?
@שניאור-שמח ניסיתי אבל רשום האפליקציה לא הותקנה
-
@שניאור-שמח ניסיתי אבל רשום האפליקציה לא הותקנה
@4vfdfdr כתב בבעיה | נעלמה לי הצלמה:
@שניאור-שמח ניסיתי אבל רשום האפליקציה לא הותקנה
הטלפון שלך פתוח להתקנות?
-
@4vfdfdr כתב בבעיה | נעלמה לי הצלמה:
@שניאור-שמח ניסיתי אבל רשום האפליקציה לא הותקנה
הטלפון שלך פתוח להתקנות?
פוסט זה נמחק! -
שלום יש לי F21 הייתה לי פשלה בטלפון ופאתום המצלמה נעלמה מהטלפון גם שאני מנסה להיכנס דרך גלריה או משהו זה עדיין מראה מצלמה עצר האפליקציה כן קיימת בהגדרות היישומים יש פתרון?
-
שלום יש לי F21 הייתה לי פשלה בטלפון ופאתום המצלמה נעלמה מהטלפון גם שאני מנסה להיכנס דרך גלריה או משהו זה עדיין מראה מצלמה עצר האפליקציה כן קיימת בהגדרות היישומים יש פתרון?
@4vfdfdr לפי מה שהבנתי/קראתי לא מזמן בפורום שזה בעיה כללית בגרסא=היו שם המון פוסטים למסקנה אין מה לעשות
שוב אני חוזר שזה מה שזכור לי
ראה כאן
https://mitmachim.top/post/798396 -
אפליקציה אחרת עוזרת בהחלט
אם אתה רוצה להחזיר לעבודה את המצלמה המקורים ויש לך אפשרות ל ADB אתה יכול לעשות את הפקודות הבאות וזה יחזור (בדוק)adb shell pm uninstall --user 0 com.mediatek.camera pm install-existing --user 0 com.mediatek.camera
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות