בעיה | תשלום בNFC בקובוט פוקוט הפסיק לעבוד .
-
הוא רושם שהמכשיר לא עומד בתקן האבטחה.
מישהוא נתקל בזה? -
הוא רושם שהמכשיר לא עומד בתקן האבטחה.
מישהוא נתקל בזה?@אברהם-שמואל יש מדריך של @משה-144 במדריכים אנדרואיד, אם יש לך רוט...
אולי מדובר בתקלה שקשורה לקריסת מערכות מחשב רבות ברחבי העולם שקרתה היום.
"תקלת מחשוב עולמית: מטוסים אמריקניים לא ממריאים. שירותי דואר ישראל לא עובדים. קמעונאים מדווחים שלא ניתן לקבל בחנויות חלק מכרטיסי האשראי.
בעקבות התקלה - שרתים רבים של גופים ציבוריים במדינה נפלו. בין הגופים שדיווחו: בתי חולים, קופות חולים, מד״א, כל הבנקים וחברת החשמל. הגופים מפרסמים מספרי חירום לפניות." (מבזקים כל רגע) -
@אברהם-שמואל יש מדריך של @משה-144 במדריכים אנדרואיד, אם יש לך רוט...
אולי מדובר בתקלה שקשורה לקריסת מערכות מחשב רבות ברחבי העולם שקרתה היום.
"תקלת מחשוב עולמית: מטוסים אמריקניים לא ממריאים. שירותי דואר ישראל לא עובדים. קמעונאים מדווחים שלא ניתן לקבל בחנויות חלק מכרטיסי האשראי.
בעקבות התקלה - שרתים רבים של גופים ציבוריים במדינה נפלו. בין הגופים שדיווחו: בתי חולים, קופות חולים, מד״א, כל הבנקים וחברת החשמל. הגופים מפרסמים מספרי חירום לפניות." (מבזקים כל רגע)@Ykingsmart
אין לי רוט .ולכן זה מוזר לי!
-
@Ykingsmart
אין לי רוט .ולכן זה מוזר לי!
-
@אברהם-שמואל פתחת בוטלואדר ושינית משהו?
@מישהו12
פתחתי את מצב המפתח.במכיר עצמו .לא יותר מזה -
@מישהו12
פתחתי את מצב המפתח.במכיר עצמו .לא יותר מזה -
@אברהם-שמואל תבדוק אם ביטול שלו עוזר
@מישהו12
איך מבטלים? -
@מישהו12
איך מבטלים? -
@אברהם-שמואל תכנס למצב מפתח, אאל"ט יש אופציה שם לכבות
@מישהו12
לא עזר -
@מישהו12
פתחתי את מצב המפתח.במכיר עצמו .לא יותר מזה@אברהם-שמואל תעשה את המדריך של משה ותבדוק
-
@אברהם-שמואל תעשה את המדריך של משה ותבדוק
@Ykingsmart
אפשר קישור למדריך? -
@Ykingsmart
אפשר קישור למדריך?@אברהם-שמואל כתב בבעיה | תשלום בNFC בקובוט פוקוט הפסיק לעבוד .:
@Ykingsmart
אפשר קישור למדריך?נראה לי שזה זה...
-
@אברהם-שמואל כתב בבעיה | תשלום בNFC בקובוט פוקוט הפסיק לעבוד .:
@Ykingsmart
אפשר קישור למדריך?נראה לי שזה זה...
@יוסף-אלחנן
אין לי רוט ומגיקס
זה יכול לעזור לי? -
@יוסף-אלחנן
אין לי רוט ומגיקס
זה יכול לעזור לי?@אברהם-שמואל כתב בבעיה | תשלום בNFC בקובוט פוקוט הפסיק לעבוד .:
@יוסף-אלחנן
אין לי רוט ומגיקס
זה יכול לעזור לי?
אתה יכול לעשות רוט ולהתקין מג'יקס...
-
@אברהם-שמואל כתב בבעיה | תשלום בNFC בקובוט פוקוט הפסיק לעבוד .:
@יוסף-אלחנן
אין לי רוט ומגיקס
זה יכול לעזור לי?
אתה יכול לעשות רוט ולהתקין מג'יקס...
@יוסף-אלחנן
איך עושים רוט לקובוט פוקט? -
@יוסף-אלחנן
איך עושים רוט לקובוט פוקט? -
@יוסף-אלחנן
אין לי רוט ומגיקס
זה יכול לעזור לי?@אברהם-שמואל בטוח שאין במערכת? רכשת בעצמך מאלי אקספרס או מהארץ?
-
@אברהם-שמואל בטוח שאין במערכת? רכשת בעצמך מאלי אקספרס או מהארץ?
@Ykingsmart
כן.בדקתי ואין רוט.
מעליאקספרס -
@Ykingsmart
כן.בדקתי ואין רוט.
מעליאקספרס@אברהם-שמואל אחד הדברים המוזרים.
תנסה לנקות נתונים לאפליקציה אולי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות